Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Kraków: WYKONANIE NADBUDOWY BUDYNKU MUZEUM PRZYRODNICZEGO ISEZ PAN W KRAKOWIE, (UL. ŚW. SEBASTIANA 9) ORAZ NA WYKONANIE REMONTU DWÓCH CZĘŚCI DACHU I POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Numer ogłoszenia: 150290 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierzat PAN, ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 19 01, fax 0-12 422 42 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isez.pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NADBUDOWY BUDYNKU MUZEUM PRZYRODNICZEGO ISEZ PAN W KRAKOWIE, (UL. ŚW. SEBASTIANA 9) ORAZ NA WYKONANIE REMONTU DWÓCH CZĘŚCI DACHU I POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA TJ. WYKONANIE NADBUDOWY BUDYNKU, MUZEUM PRZYRODNICZEGO ISEZ PAN W KRAKOWIE, (UL. ŚW. SEBASTIANA 9) ORAZ NA WYKONANIE REMONTU DWÓCH CZĘŚCI DACHU I POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH zgodnie z: ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ - PRZEDMIAR ROBÓT ZAŁĄCZNIKIEM 1A do SIWZ - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZAŁĄCZNIKIEM NR 1B do SIWZ - PROJEKT BUDOWLANY WRAZ Z PROJEKTAMI WYKONAWCZYMI I INFORMACJĄ DOTYCZĄCĄ BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - iż Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, związanych z działalnością Wykonawcy - należy przedłożyć dokument potwierdzający fakt nie zalegania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy - należy przedłożyć dokument potwierdzający fakt nie zalegania nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykonawca posiada: 1) niezbędną wiedzę i doświadczenie: - wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości, co najmniej 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy złotych polskich) każda, z podaniem: - wartości każdej z wykonanych robót, - ich przedmiotu, - daty i miejsca wykonania (adres remontowanego obiektu), - odbiorcę (nazwa i adres firmy / instytucji, które zleciły roboty) oraz załączyć dokument potwierdzający, że każda z tych robót została wykonana należycie. 2) dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie: - osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ ; - iż, osoby, które będą wykonywać zamówienie w imieniu Wykonawcy, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - iż osoba uczestnicząca przy realizacji zamówienia a pełniąca funkcję kierownika robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) z dnia 28 kwietnia 2006r. - iż, osoba uczestnicząca przy realizacji zamówienia a pełniąca funkcję kierownika robót jest członkiem właściwego samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - co Wykonawca potwierdzi poprzez przedłożenie odpowiedniego zaświadczenia, oraz Wykonawca, potwierdzi również powyższe w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w związku z art. 22 tejże ustawy. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez: - wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, w związku z art. 22 tej ustawy; - wykazanie się posiadaniem ważnej polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która obejmuje roboty będące przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych polskich), 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kosztorys ofertowy sporządzony i podpisany przez Wykonawcę na podstawie: ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ - PRZEDMIAR ROBÓT ZAŁĄCZNIKA 1A do SIWZ - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT oraz w oparciu o informacje z: ZAŁĄCZNIKIEM NR 1B do SIWZ - PROJEKT BUDOWLANY WRAZ Z PROJEKTAMI WYKONAWCZYMI I INFORMACJĄ DOTYCZĄCĄ BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 2.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy dotyczące, spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na podstawie §1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na podstawie §1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA: Dotyczy punktów 6 i 7: w przypadku istnienia zaległości, należy przedłożyć zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 9.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.Wykaz osób i podmiotów (skład zespołu wykonawczego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie §1 ust 2 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli dotyczy: W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - Wykonawca zobowiązany jest podać w pkt 1 Formularza Ofertowego - zał. nr 2 do SIWZ dane podwykonawcy, określić zakres powierzonej im części robót oraz wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego. 12.Wykaz wykonanych robót budowlanych, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości, co najmniej 130.000,00 (sto trzydzieści tysięcy złotych polskich) każda, z podaniem: - wartości każdej z wykonanych robót, - ich przedmiotu, - daty i miejsca wykonania (adres remontowanego obiektu), - odbiorcę (nazwa i adres firmy / instytucji, które zleciły roboty), wg formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - WYKAZ ROBÓT na podstawie §1 ust 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej roboty budowlanej wykazanej przez niego w wykazie dokument potwierdzający (np. referencje), że ta robota budowlana została wykonana należycie 13./Dla osoby pełniącej funkcję kierownika budowy/ - Decyzja (kopia) o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w odpowiedniej specjalności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) z dnia 28 kwietnia 2006r. - na podstawie §1 ust 2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 14.Zaświadczenie (kopia) z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót potwierdzające jego członkostwo we właściwej izbie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - na podstawie §1 ust 2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 15.Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która obejmuje roboty będące przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych polskich) na podstawie §1 ust 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku polisy, w której kwota ubezpieczenia jest wyrażona w innej walucie niż polska, Zamawiający dokona przeliczenia na walutę polską przyjmując do przeliczenia średni kurs podawany przez NBP dla danej waluty z dnia skłądania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isez.pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-016 Kraków, ul. Sławkowska 17, III piętro, pokój nr 301..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: 31-016 Kraków, ul. Sławkowska 17, III piętro, pokój nr 301..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.