To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Stargard Szczeciński: przebudowa i zagospodarowanie Rynku Staromiejskiego w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 150290 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90956 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i zagospodarowanie Rynku Staromiejskiego w Stargardzie Szczecińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - przebudowa i zagospodarowanie Rynku Staromiejskiego w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudową i zagospodarowaniem Rynku Staromiejskiego na całym jego obszarze do granic okalających budynków, a w tym m.in: a) wymiana nawierzchni placu na nawierzchnię z kostki kamiennej, w tym fragment w mozaice, b) wykonanie tarasu z miejscami do siedzenia i kaskadową sterowaną fontanną, c) elementy małej architektury (ławki, maszty, kosze itp), d) przełożenie sieci wodociągowej, e) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne dla fontanny, f) sieć kanalizacji deszczowej z podłączeniem wpustów ulicznych (odwodnienie placu), g) budowę oświetlenia ulicznego wraz z częściową przebudową linii energetycznej zasilającej oraz: h) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; i) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia - ~ 5 400 m2 powierzchni terenu objętego przebudową. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej zamawiającego. 5. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w cz. I, o wartości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia podstawowego ustalonego zgodnie z art. 32 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót tego samego rodzaju co objęte niniejszym zamówieniem przedmiotowym. 6. Zamówienia dodatkowe W przypadku robót dodatkowych, wykraczających poza zakres określony przedmiotem zamówienia (pkt 2) ich udzielenie wykonawcy zamówienia podstawowego może nastąpić jedynie na zasadach i warunkach art. 67 ust. 1 pkt. 5. ustawy Prawo zamówień publicznych: 7. Pozostałe obowiązki i czynności wykonawcy wchodzące w zakres zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in: 1) obowiązki wynikające ze szczegółowych specyfikacji technicznych dotyczące wykonania i odbioru robót, a w tym pomiary i badania - które musza potwierdzać spełnienie właściwych norm i wymagań przewidzianych dla poszczególnych materiałów, instalacji, urządzeń i obiektów. [Uwaga: w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności - jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót.] 2) Wykonawca będzie zobowiązany podczas realizacji zadania udostępnić służbom archeologicznym centralny prac Rynku do wykonania niezbędnych badań - po zdjęciu nawierzchni i podbudowy płyty rynku na okres nie dłuższy niż 30 dni; 3) właściwe zorganizowanie i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu. Obowiązkiem wykonawcy będzie opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a następnie, w trakcie realizacji robót, wykonanie niezbędnych robót i oznakowań. Projekt tymczasowej organizacji ruchu podlega zatwierdzeniu przez właściwe organa oraz zaopiniowaniu u Zamawiającego; 4) niezwłoczne uzupełnianie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót przepalonych źródeł światła oświetlenia ulicznego ( w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 5) selektywne gromadzenie odpadów ( materiałów z rozbiórki) z budowy z uwzględnieniem zasad postępowania z odpadami nadającymi się do powtórnego wykorzystania. Wywózka elementów zdemontowanych, niemożliwych do wykorzystania na miejscu inwestycji oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Materiały odzyskane przewidziane do ponownego wbudowania zabezpiecza Wykonawca do czasu ich ponownego wbudowania. Elementy nadające się do powtórnego wykorzystania nie wbudowane na placu zostaną złożone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 6) dokonywanie własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów; 7) wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp 8) właściwe zorganizowanie, zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy - zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 9) sporządzenie przewidzianych prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 10) bieżące prowadzenie książki obmiaru 11) sporządzenie i dostarczenie zamawiającemu w dniu odbioru kompletnej dokumentacji powykonawczej 12) przygotowanie przez Wykonawcę kompletu materiałów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót ( w tym m.in. powykonawczego opisu technicznego); 13) dostarczenie zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych 14) sporządzenie i dostarczenie zamawiającemu nie później niż 14 dni od daty odbioru powykonawczej mapy geodezyjnej przyjętej do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych; dodatkowo wykonawca przekaże zamawiającemu operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF oraz, w formie elektronicznej w formacie PDF mapę, która będzie odzwierciedlała w skali, widoczności i uszczegółowieniu powykonawczą mapę geodezyjną przekazaną w formie papierowej. 15) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłoczne usuwanie w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. Na wykonane roboty, dostarczane urządzenia i instalacje Wykonawca udziela 42 miesięcznej gwarancji liczonej od daty końcowego odbioru robót. Obowiązek gwarancyjny ciąży na wykonawcy niezależnie od okresu gwarancji jakiego udzielają producenci urządzeń. 8. Zakres możliwości dokonywania zmiany umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie: 1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotyczący przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Wniosek w tej kwestii Zamawiający rozważy jedynie w sytuacji jeżeli wystąpią przesłanki wskazujące, że konieczność przedłużenia wynika z przyczyn nie pozostających po stronie Wykonawcy lub z innych ważnych przyczyn uniemożliwiających terminową realizację zamówienia ( jak np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, których wykonanie jest niezbędne dla właściwego wykonania zamówienia podstawowego), których Wykonawca nie mógł przewidzieć przystępując do postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku wykonawcy jeśli uzna, że przesłanki wniosku wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu. 2) zmiana umowy wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub wprowadzeniu robót zamiennych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zmiana polegać będzie na uwzględnieniu robót dodatkowych w umowie (zakres rzeczowy i wymiar finansowy), 3) zmiana umowy dotycząca uszczegółowienia rzeczywistego, końcowego wynagrodzenia. W związku z przyjętym sposobem ustalania wynagrodzenia kosztorysem powykonawczym możliwe jest, że kwota wynagrodzenia końcowego będzie większa od kwoty wynikającej ze złożonej oferty i określonej w umowie. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego końcowego wynagrodzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2573150 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROGBUD Sp. z o. o., ul. Lotników 51, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2230355,06
- Oferta z najniższą ceną: 2230355,06 oferta z najwyższą ceną: 3230494,52
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Utworzenie ogrodów deszczowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.