eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaPRZETRANSPORTOWANIE AUTOKARAMI W OBYDWIE STRONY UCZESTNIKÓW DWÓCH TURNUSÓW PROFILAKTYCZNO - ZDROWOTNYCH POŁĄCZONYCH Z NAUKĄ DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ W RUDNEJ I CHOBIENI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Rudna: PRZETRANSPORTOWANIE AUTOKARAMI W OBYDWIE STRONY UCZESTNIKÓW DWÓCH TURNUSÓW PROFILAKTYCZNO - ZDROWOTNYCH POŁĄCZONYCH Z NAUKĄ DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ W RUDNEJ I CHOBIENI
Numer ogłoszenia: 150292 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna, Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, fax 076 7492117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETRANSPORTOWANIE AUTOKARAMI W OBYDWIE STRONY UCZESTNIKÓW DWÓCH TURNUSÓW PROFILAKTYCZNO - ZDROWOTNYCH POŁĄCZONYCH Z NAUKĄ DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ZESPOŁÓW SZKÓŁ W RUDNEJ I CHOBIENI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetransportowanie autokarami w obydwie strony uczestników dwóch turnusów profilaktyczno - zdrowotnych połączonych z nauką dla dzieci uczęszczających do Zespołów Szkół w Rudnej i Chobieni. Zamówienie obejmuje następujące trasy: 1) dla Turnusu I: trasa nr 1 wyjazd z miejscowości Rudna przyjazd do miejscowości Pogorzelica, trasa nr 2 wyjazd z miejscowości Pogorzelica przyjazd Rudna; 2) dla Turnusu II: trasa nr 3 wyjazd z miejscowości Chobienia przyjazd do miejscowości Pogorzelica, trasa nr 4 wyjazd z miejscowości Pogorzelica przyjazd Chobienia. Transport obejmuje następujacą ilość uczestników: 1)Turnusu I - około 510 osób w tym około 480 dzieci z Zespołu Szkół w Rudnej z czego około 143 dzieci z klas II-IV; 2)Turnusu II - około 290 osób w tym około 270 dzieci z Zespołu Szkół w Chobieni z czego około 88 dzieci z klas II-IV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział; osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także podmioty wystepujące wspólnie. 2. W/w podmioty winny spełniać następujace warunki: 1) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655) oraz wymogi określone w Specyfkacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) dysponują autokarami sprawnymi pod względem technicznym, 3) posiadają obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zawierający cenę - załącznik nr 1 do S.I.W.Z. 2. Oświadczenie wg załącznika nr 2 do S.I.W.Z. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktulane zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwgo oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie cześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Planowaną kalkulacja kosztów (wg załącznika Nr 3 do S.I.W.Z.). 9. Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę firmy (wg załącznika Nr 4 do S.I.W.Z.) 10. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, ze wskazaniem ilości miejsc siedzących przeznaczonych dla pasażerów. 12. Informacje na temat sposobu realizacji zamówienia w przypadku awarii pojazdu. 13. Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC. 14. Projekt umowy (załącznik Nr 5do S.I.W.Z.) podpisany lub zaparafowany na wszystkich stronach z pieczęcią imienną i firmową przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wraz z załączonym pełomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudna Plac Zwycięstwa 15 59-305 Rudna pokój nr 211od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy w Rudnej Plac Zwycięstwa 15 pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.