To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-04
Elbląg: Świadczenie usługi opiekuna przedsiębiorstwa typu startup w ramach realizacji projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents
Numer ogłoszenia: 150304 - 2016; data zamieszczenia: 04.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144605 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Park Technologiczny, ul. Stanisława Sulimy 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 34 67, faks 55 237 47 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi opiekuna przedsiębiorstwa typu startup w ramach realizacji projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuna przedsiębiorstw typu startup w projekcie Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 - 2020. Zamawiający zakłada wybór 5 Opiekunów do opieki merytorycznej nad przedsiębiorstwami typu startup - opiekun przedsiębiorstwa będzie sprawował opiekę merytoryczną maksymalnie nad 2 przedsiębiorstwami typu startup. Prace nad rozwojem nowych pomysłów biznesowych w ramach ww. projektu będą obejmowały niezbędne działania mające na celu rozwój pomysłów tak, aby mogły być one ostatecznie przygotowane w formie innowacyjnego produktu w postaci zweryfikowanego rynkowo MVP (tj. produktu o minimalnej koniecznej funkcjonalności) oraz przygotowanie na jego podstawie rentownego, skalowalnego i powtarzalnego modelu biznesowego zwiększającego szanse na sukces rynkowy. Proces inkubacji służył będzie rozwojowi przedsiębiorstwa typu startup do następującego etapu: a) gotowość do pierwszej sprzedaży, b) uporządkowana sytuacja prawna i organizacyjna, c) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w umiejętności posługiwania się zwinnymi, nowoczesnymi metodykami zarządzania (Lean Startup/ Customer Development/ Design Thinking), d) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu i promocji, oraz m.in. z zakresu tworzenia identyfikacji korporacyjnej ochrony własności intelektualnej przedsiębiorstwa, e) kompletne osobowo lub z rozpoznanymi potrzebami rekrutacyjnymi, f) zdefiniowana grupa docelowa klientów i dopasowany do ich potrzeb produkt w postaci ww. MVP, g) gotowe do przyjęcia zewnętrznego finansowania dalszego rozwoju produktu, h) posiadające komplet standardowej dokumentacji inwestorskiej oraz umiejętności potrzebne do przeprowadzenia prezentacji inwestorskiej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Business Development - Łukasz Grużewski
jakie przetargi wygrała firma
Business Development - Łukasz Grużewski
- SkyProject Łukasz Grużewski, Surowe 3, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36000,00
Oferta z najniższą ceną: 3504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIGONUM Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 197, 81-521 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 3552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Black Pearls Advisory S.A., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34320,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALOF SYNERGIA Olaf Baranowski, ul. Agatowa 58, 82-300 Gronowo Górne, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 3120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33360,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- Dostawa i montaż taśm tkaninowo - gumowych przenośnikowych do sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Żłobka nr 5 przy ul. Kalenkiewicza 25 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Korczaka 34 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności pub(...)
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej- zarządzanie przedsięwzięciem"
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy. Postępowanie 3
- Utworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
- Świadczenie usługi Analityka biznesowego do spraw integracji danych z systemem księgowo-płacowym w projekcie FERS.01.04-IP.05-0006/23 .
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.