eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Zorganizowanie i przeprowadzenie rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie i przeprowadzenie rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 150315 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie rehabilitacji dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie oraz osób z ich otoczenia w następującym zakresie: 1.1. Zadanie numer 1 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 9 osób niepełnosprawnych w wieku powyżej 16. roku życia poza miejscem ich zamieszkania. 1.2. Zadanie numer 2 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 9 osób niepełnosprawnych w wieku powyżej 16. roku życia w miejscu ich zamieszkania. 1.3. Zadanie numer 3 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 11 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia poza miejscem ich zamieszkania. 1.4. Zadanie numer 4 - wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 10 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia w miejscu ich zamieszkania. Wszystkie osoby dorosłe, które skorzystają z rehabilitacji są uczestnikami projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a dzieci- otoczeniem osób biorących udział w projekcie. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że niemożliwym stanie się przeprowadzenie rehabilitacji zdrowotnej dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku zwiększenia liczby niepełnosprawnych uczestników projektu i stwierdzenia konieczności przeprowadzenia rehabilitacji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie legitymować się będzie/ą wykształceniem wyższym lub policealnym z zakresu rehabilitacji lub fizjoterapii. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę, wykazu osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem ich wykształcenia (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz na podstawie przedłożonej kserokopii uzyskanego/ych dyplomu/świadectwa potwierdzającego zdobyte wykształcenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli dla osoby/osób wykonującej/ych zamówienie wykaże co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania rehabilitacji dla każdej oddzielnie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykazu doświadczenia zawodowego (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykazane doświadczenia (np. świadectwo pracy, referencje itp.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli: 1. przedstawi wykaz sprzętu do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych lub/i sprzętu wspomagającego ich wykonywanie obejmujący swym zakresem co najmniej: zestaw do elektroterapii z osprzętem, lampę SOLUX, zestaw do magnetoterapii, zestaw do ultradźwięków, zestaw do biostymulacji laserowej. Wykaz musi obejmować sprzęt, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia. W przypadku ubiegania się o wykonywanie części 2. i 4. musi być możliwe użycie wszystkich w.w. urządzeń w miejscu zamieszkania osób korzystających z rehabilitacji. oraz 2. w przypadku ubiegania się o wykonywanie części 2. i 4. przedstawi pojazd, którym będzie dojeżdżał do uczestników rehabilitacji; oraz 3. w przypadku ubiegania się o wykonywania 1. i 3. części zamówienia wskaże miejsce wykonywania zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3 do SIWZ) oraz 2. wykazu sprzętu/ pojazdu/ wskazania miejsca, którym dysponuje Wykonawca i który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: wskaże osoby, które będą wykonywały zamówienie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3 do SIWZ) oraz 2. wykazu osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenie o tym, że Wykonawca: posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. oświadczenie o niezaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 5 do SIWZ); 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, dyplomu/świadectwa osoby/ osób, która/ które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia, potwierdzającego/ych wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu rehabilitanta. 5. wykaz sprzętu do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych lub je wspomagającego, (załącznik nr 6 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach, w ramach którego realizowana będzie rehabilitacja jest współfinansowany w 85% przez Europejski Fundusz Społeczny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 9 osób niepełnosprawnych w wieku powyżej 16. roku życia poza miejscem ich zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Ostrów Mazowiecka- w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę lub w innym lokalu na terenie miasta Ostrów Mazowiecka znajdującym się w odległości nie większej niż 3 kilometry od siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka tj. ul. 3 Maja 66 (odległość liczona będzie według możliwej do przejścia piechotą- trasy). Lokal, w którym wykonywana będzie rehabilitacja musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się, musi też być wyposażony w niezbędne wyposażenie do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapii. 2. Termin realizacji zamówienia: 26.08.2013- 30.11.2013r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć (kursów, szkoleń) w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia; 3. Rehabilitacja każdego z uczestników powinna się odbywać przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę. 4.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 5. Wynagrodzenie wypłacone zostanie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować. 7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej uczestników projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji (masaży, ćwiczeń i innych zabiegów rehabilitacyjnych z zakresu rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej lub innej wskazanej dla dysfunkcji zdrowotnej skierowanych uczestników) w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 9 osób niepełnosprawnych w wieku powyżej 16. roku życia w miejscu ich zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: w miejscu zamieszkania osób uczestniczących w rehabilitacji, zamieszkałych w następujących miejscowościach: Ostrów Mazowiecka- 5 osób, Podborze- 1 osoba, Słup w gminie Szulborze Wielkie- 1 osoba, Szulborze Wielkie- 1 osoba oraz Małkinia Górna- 1 osoba. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w wymaganym zakresie. Wykonawca w przedstawionej ofercie musi przewidzieć koszty dojazdu, gdyż Zamawiający nie będzie dodatkowo ponosił kosztów dojazdu Wykonawcy. 2. Termin realizacji zamówienia: 26.08.2013- 30.11.2013r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć (kursów, szkoleń) w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia; 3. Rehabilitacja każdego z uczestników powinna się odbywać przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę. 4.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 5. Wynagrodzenie wypłacane będzie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować. 7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej uczestników projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji (masaży, ćwiczeń i innych zabiegów rehabilitacyjnych) w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 11 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia poza miejscem ich zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Ostrów Mazowiecka- w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę lub w innym lokalu na terenie miasta Ostrów Mazowiecka znajdującym się w odległości nie większej niż 3 kilometry od siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka tj. ul. 3 Maja 66 (odległość liczona będzie na według możliwej do przejścia piechotą, trasy), dostosowanym dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się, posiadającym niezbędne wyposażenie do przeprowadzenia zabiegów fizjoterapii. 2. Termin realizacji zamówienia: 26.08.2013- 30.11.2013r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia; 3. Rehabilitacja każdego z uczestników powinna się odbywać przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę. 4. Termin płatności: co miesiąc, 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 5. Wynagrodzenie wypłacane będzie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować. 7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej osób uczestniczących w rehabilitacji projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie zestawów zabiegów z zakresu rehabilitacji (masaży, ćwiczeń i innych zabiegów rehabilitacyjnych) w wymiarze 20 zestawów zabiegów dla każdej z osób, według wskazań lekarza, dla 10 dzieci niepełnosprawnych w wieku poniżej 16.roku życia w miejscu ich zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: w miejscu zamieszkania osób uczestniczących w rehabilitacji, zamieszkałych w następujących miejscowościach: Ostrów Mazowiecka- 2 osoby, Zaręby Kościelne- 1 osoba, Stare Lubiejewo- 1 osoba, Zastawie w gminie Wąsewo- 1 osoba, Małkinia Górna- 1 osoba, Małkinia Dolna- 1 osoba, Koziki Majdan w gminie Ostrów Mazowiecka- 1 osoba, Janczewo Wielkie w gminie Szulborze Wielkie- 1 osoba oraz Łętownica Parcele w gminie Andrzejewo- 1 osoba. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w wymaganym zakresie. Wykonawca w przedstawionej ofercie musi przewidzieć koszty dojazdu, gdyż Zamawiający nie będzie dodatkowo ponosił kosztów dojazdu Wykonawcy. 2. Termin realizacji zamówienia: 26.08.2013- 30.11.2013r. Terminy rehabilitacji muszą zostać uzgodnione indywidualnie z jej uczestnikami, z uwzględnieniem ich zajęć w ramach realizacji projektu oraz innych okoliczności determinujących termin wykonania zamówienia; 3. Rehabilitacja każdego z uczestników musi odbywać się przynajmniej raz w tygodniu, częstotliwość ustalona zostanie indywidualnie z każdym z uczestników przez Wykonawcę. 4. Termin płatności: co miesiąc, 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane zabiegi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania, w terminie maksymalnie 7 dni od zakończenia wykonywania usług. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 5. Wynagrodzenie wypłacane będzie tylko za wykonaną rehabilitację, co musi być potwierdzone podpisami osób z niej korzystających, a w przypadku osób niepełnoletnich, podpisem opiekuna. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu rehabilitacji Indywidualne Karty Odbioru Usług, w których oznaczone będą rodzaje zabiegów wykonanych dla każdego z uczestników oraz Opinię zawierającą opis stanu na początku i na koniec zabiegów oraz wskazanie czy rehabilitacja jest zakończona czy należy ją w dalszym ciągu kontynuować. 7.Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu rehabilitacji ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia rehabilitacji oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, dostarczonych przez Zamawiającego na dokumentacji dotyczącej osób uczestniczących w rehabilitacji projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów do dnia 31.12.2020r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem rehabilitacji uczestnika, na każdym jego etapie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.