Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Poznań: Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 150321 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, archiwach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i ciągach komunikacyjnych z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części: Część I - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Część II - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Część III - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Część IV - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tzn. od poniedziałku do piątku. 2. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz godziny pracy w poszczególnych delegaturach zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 5 - 8. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in.: sprzętu do czyszczenia i froterowania), narzędzi, środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) oraz worków do koszy na śmieci. 4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu: Część I - Aleksandra Szymczyk tel. (63) 247-77-19, Część II - Anna Zarębska tel. (62) 760-83-01, Część III - Feliks Kosicki tel. (65) 511-82-35, Część IV - Małgorzata Graff tel. (67) 211-89-66. 5. Wykonawca zobowiązany jest - używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkurzających, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości, - stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonego elementu, a także sukcesywnie uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu, - zaangażować do wykonywania usług objętych zamówieniem (umową) odpowiednią ilość osób wyposażonych m.in. w ubrania robocze posiadające widoczny znak firmowy Wykonawcy, - przestrzegać odpowiednich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, - wykonywać, bez zbędnego opóźnienia, polecenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 50.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia zakresu i ilości zamawianej usługi sprzątania z zachowaniem cen jednostkowych zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w załącznikach od 5 do 8 (opis przedmiotu zamówienia). Z tytułu wykorzystania mniejszego zakresu i ilości usługi sprzątania w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Wykonawca na etapie podpisywania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. 9. Wykonawca na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wniosku, przedstawi dowody zakupu środków używanych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że są one przeznaczone na potrzeby Urzędu. 10. W przypadku wykonywania umowy w niepełnym (krótszym niż jeden miesiąc kalendarzowy) okresie, kwoty wynagrodzenia Wykonawca obliczy proporcjonalnie do liczby dni wykonywania usług w danym miesiącu. 11. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a), zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a), c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, d) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część II zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część III zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część IV zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech usług, obejmujących sprzątanie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (każda usługa). W przypadku usług nadal realizowanych (niezakończonych) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem umowy w wysokości 20.000,00 brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
o Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech usług, obejmujących sprzątanie pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (każda usługa). W przypadku usług nadal realizowanych (niezakończonych) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem umowy w wysokości 20.000,00 brutto.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany ilości i zakresu zamawianej usługi sprzątania, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań pok. 455, bud. A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego, pok. 373, bud. A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej oraz płynów do piecy konwekcyjnych.
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb bloku okulistycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Naprawa narzędzi artroskopowych
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku 2/PN/U/2025
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- "Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- "Usługi sprzątania przed i podczas trwania regat międzynarodowych oraz usługi sprzątania pomieszczeń Oddziału Malta"
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.