eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZamawiającym jestZarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul.Tadeusza Regera 81 , 43-382 Bielsko-Biała. Przedmiotem zamówienia jestRemont dróg powiatowych na terenie gminy WilamowiceZadanie I - Remont drogi powiatowej 4486S Harszówki - Pisarzowice od km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Bielsko-Biała: Zamawiającym jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul.Tadeusza Regera 81 , 43-382 Bielsko-Biała. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg powiatowych na terenie gminy Wilamowice: Zadanie I - Remont drogi powiatowej 4486S Harszówki - Pisarzowice od km 0+950 do km 1+550. Zadanie II - Remont drogi powiatowej 4487S Hecznarowice przez wieś (ul.Odsole) od km 0+000 do km 0+500. Zadanie III - Remont drogi powiatowej 4489S Kaniówek - Dankowice - Stara Wieś - Wilamowice w miejscowości Dankowice.
Numer ogłoszenia: 150335 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski, ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, fax 033 8220672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamawiającym jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul.Tadeusza Regera 81 , 43-382 Bielsko-Biała. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg powiatowych na terenie gminy Wilamowice: Zadanie I - Remont drogi powiatowej 4486S Harszówki - Pisarzowice od km 0+950 do km 1+550. Zadanie II - Remont drogi powiatowej 4487S Hecznarowice przez wieś (ul.Odsole) od km 0+000 do km 0+500. Zadanie III - Remont drogi powiatowej 4489S Kaniówek - Dankowice - Stara Wieś - Wilamowice w miejscowości Dankowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych na terenie gminy Wilamowice: Zadanie I - Remont drogi powiatowej 4486S Harszówki - Pisarzowice od km 0+950 do km 1+550. Zadanie II - Remont drogi powiatowej 4487S Hecznarowice przez wieś (ul.Odsole) od km 0+000 do km 0+500. Zadanie III - Remont drogi powiatowej 4489S Kaniówek - Dankowice - Stara Wieś - Wilamowice w miejscowości Dankowice. Zakres robót dla poszczególnych zadań obejmuje : -wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi mieszanką mineralno-asfaltową po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową , -wykonanie pobocza z kruszywa łamanego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 17 września 2007r. godz.08.30. w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100) . Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę wpływu środków na konto ZDP. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1.Pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej,43-382 Bielsko-Biała ul. T.Regera 81 w - Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Bielsko-Biała Nr 40 1540 1261 2010 7245 7720 0003. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na w/w konto ZDP. 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.Gwarancjach bankowych, 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium będzie wnoszone w formie wymienionej w pkt 1, należy dołączyć do oferty kopię przelewu . Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 2 - 5 należy przed terminem składania ofert złożyć w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej - oryginał, a do oferty załączyć potwierdzoną przez Wykonawcę i kasjera Zarządu Dróg Powiatowych kopię. Warunek złożenia oryginału w kasie Zarządu nie dotyczy ofert nadsyłanych; w takim przypadku załączony do oferty oryginał zostanie przekazany do kasy przez sekretarza komisji po otwarciu oferty. Oferent, który złoży ofertę nie zabezpieczoną wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki (art.22 ust.1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych) : 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. -nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), -nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne -przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - zgodnie z art.24 ust.1 pkt 1-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, -sąd nie orzekł o zakazie ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. -ma doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień, -dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia drogowe, -dysponuje wymaganym sprzętem - niezbędnym do wykonania zamówienia - określonym w SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić: -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca określonych w SIWZ, -wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - minimum 2 osoby z uprawnieniami drogowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu kserokopia uprawnień drogowych + kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), -wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . -wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż kwota podana w ofercie przetargowej (stanowiąca koszt realizacji przedmiotu zamówienia). Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić: -polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)druk oferty - na załączonym druku, b)wypełniony kosztorys ofertowy, c)podpisany przedmiar robót, d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)załącznik nr 2 - doświadczenie zawodowe wykonawcy; oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g)załącznik nr 3 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (patrz pkt 18.1.SIWZ) , h)załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - minimum 2 osoby (patrz pkt 18.2. SIWZ) z uprawnieniami drogowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia oraz należące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu kserokopia uprawnień + kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), i)załącznik nr 11 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. - Dz.U. Nr 164 z 2006r., poz.1163 ze zm.), j)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ, k)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przywołany przepis w pkt.2.2. SIWZ, l)podpisany projekt umowy, m)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n)polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o)jeżeli wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców (patrz pkt 19. SIWZ) - żąda się wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. p)potwierdzenie wpłaty wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul.Tadeusza Regera 81 , 43-382 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej , ul.Tadeusza Regera 81 , 43-382 Bielsko-Biała , pokój nr 3 (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.