eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa akcesoriów do komputerów, oprogramowania oraz drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Krosno Odrzańskie: Dostawa akcesoriów do komputerów, oprogramowania oraz drukarek
Numer ogłoszenia: 150339 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, fax 068 3672333.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do komputerów, oprogramowania oraz drukarek.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów do komputerów, oprogramowania oraz drukarek , które zgodnie z CPV (Wspólny Słownik Zamówień) stanowią: Główny przedmiot: 30217000 - 3 Części akcesoria i wyroby do komputerów Dodatkowy przedmiot: 30241310-6 Programy komputerowe, 302333232-6 Drukarki igłowe Dostarczenie przedmiotu zamówienia najpóźniej do godz. 11:00 od poniedziałku do piątku. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obiekcie 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych w godzinach od 8:00 do 11:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy jednorazowo akcesoria do komputerów oprogramowanie oraz drukarki własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych akcesoriów, oprogramowania oraz drukarek). Dostarczone akcesoria , oprogramowanie oraz drukarki muszą być fabrycznie nowe z uwzględnieniem aktualnej technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem podpisania umowy. Wydanie akcesoriów, oprogramowania oraz drukarek będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, (protokółem przyjęcia) podpisanym przez obie strony, zawierającym nazwę, rodzaj i ilość akcesoriów, oprogramowania oraz drukarek, datę dostawy i odbioru, numer umowy oraz uwagi dotyczące przedmiotu dostawy Ustala się, że przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonych akcesoriów, oprogramowania oraz drukarek i ich zgodność z Załącznikiem do umowy zostanie sprawdzona w siedzibie Zamawiającego z udziałem obydwu stron. Akcesoria, oprogramowanie oraz drukarki nie spełniające wymogów określonych przez Zamawiającego nie zostaną odebrane.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.33.23 - 30.23.33.23 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp); Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa sporządzona i zawierająca informacje, określone w dziale XIV pkt. 8 SIWZ. IX WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM) 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w Formularzu asortymentowo - cenowym oraz w oświadczeniach w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (min. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (min. dane adresowe). 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być sporządzone i zawierać informacje, określone w dziale XIV pkt. 8 SIWZ. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w dziale VIII -pkt. 2. 4. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich - oświadczenie wymienione w dziale VIII - pkt.: 1 oraz inne oświadczenia, w tym dot. ceny określone w dziale XIV pkt. 1.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 9 REJONOWE WARSZTATY TECHNICZNE ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie tel. 0-prefiks-68 367 23 00, 068 367 23 61 fax. 0-prefiks-68 367 23 33; 068 367 23 61.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:00, miejsce: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne Ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Budynek nr 18, kancelaria tajna - pok. 104, pierwsze piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.