eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi sprzątania budynku i terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 oraz Przestrzeni Publicznej na potrzeby Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Kraków: Usługi sprzątania budynku i terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 oraz Przestrzeni Publicznej na potrzeby Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 150346 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o., ul. Cystersów 15, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4117390, fax 012 4117390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rda.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynku i terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 oraz Przestrzeni Publicznej na potrzeby Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: całorocznego utrzymanie w czystości budynku oraz terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 W zakres zadania wchodzi: a. Utrzymanie bieżące budynku dworca oraz peronów w godzinach pracy tj. 6.00 - 22.00 - utrzymanie czystości podłóg, - opróżnianie koszy na śmieci w hali dworca i na peronach, - zbieranie śmieci z pomieszczeń hali dworca i peronów. b. Utrzymanie dzienne budynku dworca po godzinach pracy: - zamiatanie i zmywanie podłóg, - odkurzanie wykładzin w pomieszczeniach biurowych dworca, - mycie urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach biurowych, - mycie ścian glazurowanych, - utrzymanie w czystości stanowisk kasowych, - dezynfekcja powierzchni. c. Utrzymanie okresowe wg potrzeb: - minimum 1 raz na trzy miesiące, - mycie okien, przeszkleń witryn, szyldów reklamowych, - mycie drzwi, odkurzanie ścian, sufitów, grzejników, naiewów itp. - zabezpieczenie ochronne posadzek (arylowanie, krystalizacja) d. Utrzymanie płyt dworca wraz z układem drogowym. - dzienne utrzymanie w czystości powierzchni płyty górnej, dolnej dworca oraz przystanków MPK i dróg dojazdowych, - podlewanie i pielęgnacja kwiatów i zieleńców, - w okresie zimowym bieżące odśnieżanie płyty górnej, dolnej, przystanków MPK i układu drogowego, odśnieżenie przestrzeni trudnodostępnych, usuwanie śliskości i gołoledzi, wywóz śniegu w zależności od potrzeb. ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadnia nr 2 dotyczy: całorocznego utrzymania w czystości tzw. Przestrzeni Publicznej po wschodniej stronie dworca kolejowego. W zakres zadania wchodzi: a. w okresie letnim: - zbieranie śmieci, - zamiatanie powierzchni utwardzonych, - opróżnianie koszy na śmieci, - mycie kabiny windy, - mycie schodów ruchomych, - utrzymanie terenów zielonych, - podlewanie i pielęgnacja kwiatów i zieleńców. b. w okresie zimowym: - zgarnianie i pryzmowanie śniegu, - usuwanie śliskości i gołoledzi, - zbieranie śmieci, - zamiatanie powierzchni utwardzonych, - opróżnianie koszy na śmieci

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 11.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla następujących zadań w wysokości: 1) dla zadania nr 1: 6000 zł, słownie: słownie sześć tysięcy złotych 2) dla zadania nr 2: 1000 zł, słownie: słownie tysiąc złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków: weryfikacja odpowiednich oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu, oraz informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rda.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o. ul. Śliczna 34 31-444 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Śliczna 34, 31-444 Kraków, pokój nr 117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całorocznego utrzymania czystości budynku oraz terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1dotyczy: całorocznego utrzymanie w czystości budynku oraz terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 W zakres zadania wchodzi: a. Utrzymanie bieżące budynku dworca oraz peronów w godzinach pracy tj. 6.00 - 22.00 - utrzymanie czystości podłóg - opróżnianie koszy na śmieci w hali dworca i na peronach - zbieranie śmieci z pomieszczeń hali dworca i peronów. b. Utrzymanie dzienne budynku dworca po godzinach pracy - zamiatanie i zmywanie podłóg - odkurzanie wykładzin w pomieszczeniach biurowych dworca - mycie urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach biurowych. - mycie ścian glazurowanych, - utrzymanie w czystości stanowisk kasowych, - dezynfekcja powierzchni. c. Utrzymanie okresowe wg potrzeb - minimum 1 raz na trzy miesiące - mycie okien, przeszkleń witryn, szyldów reklamowych - mycie drzwi, odkurzanie ścian, sufitów, grzejników, nawiewów itp. - zabezpieczenie ochronne posadzek (arylowanie, krystalizacja) d. Utrzymanie płyt dworca wraz z układem drogowym. - dzienne utrzymanie w czystości powierzchni płyty górnej, dolnej dworca oraz przystanków MPK i dróg dojazdowych - podlewanie i pielęgnacja kwiatów i zieleńców - w okresie zimowym bieżące odśnieżanie płyty górnej, dolnej, przystanków MPK i układu drogowego, odśnieżenie przestrzeni trudnodostępnych, usuwanie śliskości i gołoledzi, wywóz śniegu w zależności od potrzeb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi całorocznego utrzymania w czystości tzw. Przestrzeni Publicznej po wschodniej stronie dworca kolejowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadnia nr 2 dotyczy: całorocznego utrzymania w czystości tzw. Przestrzeni Publicznej po wschodniej stronie dworca kolejowego. W zakres zadania wchodzi: a. w okresie letnim: - zbieranie śmieci - zamiatanie powierzchni utwardzonych - opróżnianie koszy na śmieci - mycie kabiny windy - mycie schodów ruchomych - utrzymanie terenów zielonych - podlewanie i pielęgnacja kwiatów i zieleńców b. w okresie zimowym: - zgarnianie i pryzmowanie śniegu - usuwanie śliskości i gołoledzi - zbieranie śmieci - zamiatanie powierzchni utwardzonych - opróżnianie koszy na śmieci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.