Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-27
Sandomierz: Dostawa druków medycznych i ogólnego zastosowania
Numer ogłoszenia: 150355 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków medycznych i ogólnego zastosowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych i ogólnego zastosowania: I. Druki medyczne - Pakiet nr I, II. Druki ogólnego zastosowania - Pakiet nr II. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje do obowiązku wniesuienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w oparciu o Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 8) parafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..zoz.sand.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 27-600 Sandomierz ul. Schinzla 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w KANCELARII SPZ ZOZ w Sandomierzu, lub przesłać pocztą na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druki medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Książka operacyjna A-4 100 szt po.100 kart. 2. Książka raportów pielęgniarskich A-4 250 szt. po 100 kart. 3. Książka badań laboratoryjnych A-4.30 szt. po 100 kart. 4. Książka rejestru pacjentów A-4 40 szt. po 100 kart. 5. Księga główna chorych A-3 15 szt. po .200 kart. w twardej oprawie każda 6. Księga gabinetu zabiegowego A-4 100szt. po 100 kart. 7. Książka rtg trzy czwarte A-4 50 szt. po 100 kart. 8. Książka wyniku badań A-4 30 szt. po 100 kart. 9. Książka skarg i wniosków A-4 1szt po 60 kart. 10. Książka badań bakteriologicznych A-4 40 szt po 100 kart. 11. Książka badań moczu A-4 12 szt po 100 kart. 12. Książka noworodków A-4 4 szt po.100 kart. 13. Książka wyjazdu pogotowia A-4 30 szt po 100 kart. 14. Dziennik ruchu chorych A-4 20 szt. po 100 kart. 15. Karta zleceń lekarskich A-4. dwustronna 1+1- 300 bl po100 szt.. 16. Karta informacyjna A-5. dwustronna1+1 - 100bl. po100 szt.. 17. Karta informacyjna pogotowia jedna druga A-5 jednostronna1+1 - 100bl po100 szt. 18. Formularz zgody pacjenta A-4. jednostronny1+1 - 1700 szt. 19. Wywiad epidemiologiczny A-5. jednostronny1+1 - 20000 szt. 20. Rejestr pacjentów A-4 dwustronny1+1 - 50bl. po100 szt.. 21. Rejestr pacjentów A-3 dwustronny 1+1- 100 bal po100 szt.. 22. Testy alergologiczne A-5. jednostronne1+1 - 10 bl po100 szt... 23. Karta znieczuleń A-4. jednostronna 1+1 samokopia -50bl po100 szt... 24. Zestawienie - zapotrzebowanie A-5. jednostronne1+1 - 50 bl po100 szt.. 25. Zgłoszenie urodzenia noworodka A-4. dwustronne1+1 - 30 bl po100 szt... 26. Grupa krwi A-5. jednostronna 1+1- 150 bl po100 szt... 27. Karta zabiegów rehabilitacyjnych A-4 dwustronna1+1 - 100 bl. po100 szt.. 28. Zaświadczenie lekarskie B-6 dwustronne1+1.- 100 bl po100 szt... 29. Zlecenie wyjazdowe SOR A-4. dwustronne 1+1- 300 bl po100 szt... 30. Skierowanie do szpitala A-4. jednostronna 1+1- 200 bl po100 szt.. 31. Historia choroby poradni A-5. dwustronna1+1 - 250 bl. po100 szt.. 32. Wkładka do hist. Choroby poradni A-5 dwustronna 1+1- 100 bl. po100 szt.. 33. Karta zgonu A-4. dwustronna 1+1- 50 bl. po100 szt.. 34. Skierowanie rtg B-6. jednostronne 1+1- 300 bl. po100 szt.. 35. Skierowanie - wynik rtg A-5. dwustronne1+1 - 150 bl. po100 szt.. 36. Skierowanie wynik USG A-5. dwustronne 1+1- 150 bl. po100 szt.. 37. Wniosek ortopedyczny A-5. dwustronny1+1 - 50 bl. po100 szt.. 38. Receptariusz A-4 jednostronny1+1 - 100 bl. po100 szt.. 39. Karta statystyczna A-4. dwustronna1+1 - 20 bl. po100 szt.. . 40. Karta gorączkowa położnicza, noworodków A-4. dwustronna1+1 -100 bl. po100 szt.. 41. Skierowanie na konsultacje A-5 jednostronne 1+1 -50 bl. po100 szt.. 42. Skierowanie na badanie A-5. jednostronne 1+1- 20 bl. po100 szt. 43. Wynik patomorfologiczny A-4. dwustronny 1+1-50 bl. po100 szt.. 44. Ekspertyza cytologiczna A-4. dwustronna 1+1- 50 bl. po100 szt.. 45. Zapotrzebowanie na krew i preparaty krwiopochodne A-5. jednostronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 46. Skierowanie do sanatorium A-4. dwustronne 1+1- 50 bl. po100 szt.. 47. Karta sekcyjna dorosłego A-4. jednostronna 1+1- 30 bl. po100 szt.. 48. Dobowe zestawienie płynów A-5. jednostronne 1+1 -20 bl. po100 szt.. 49. Rozkład pielęgniarek A-4 jednostronny 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 50. Karta zgłoszeniowa nowotworu złośliwego A-5 karton dwustronna 1+1 - 300 51. Potwierdzenie odbioru rzeczy chorego B-6. jednostronne 1+1 -100 bl. po100 szt.. 52. Recepty B-6. jednostronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. . 53. Zaświadczenie do Medycyny Pracy A-5. jednostronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 54. Historia choroby szpitala A-3 dwustronna 1+1 - 300 bl. po100 szt.. 55. Wywiad i badanie przedmiotowe oddziału dziecięcego A-3 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 56. Historia choroby szpitala psychiatryczna A-3 dwustronna 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 57. Historia poradni psychiatrycznej A-3 dwustronna 1+1 -150 bl. po100 szt. 58. Wywiad i badanie przedmiotowe oddz.ginekologiczno-położniczego A-3. dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. . 59. Karta indywidualnej pielęgnacji A-3 dwustronna 1+1 - 500 bl. po100 szt.. 60. Karta uodpornienia A-4 karton dwustronna 1+1 - 200szt. 61. Skierowanie do szpitala psychiatrycznego - A4 dwustronne 1+1 -50 bl. po100 szt.. . 62. Skierowanie na badanie TK A4 jednostronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 63. Wynik badania lekarskiego przy przyjęciu do szpitala format A-3 dwustronny 1+1 - 10 bl. po100 szt.. 64. Wskazówki pielęgniarskie A5. jednostronne 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 65. Obserwacje lekarskie A4 dwustronne 1+1 - 500 bl. po100 szt.. 66. Wywiad i badanie przedmiotowe Oddziału Ortopedii A-4 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt. 67. Wywiad i badanie przedmiotowe Oddziału Rehabilitacji A-4 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 68. Karta obserwacyjna i zaleceń lekarskich A-4. dwustronna 1+1 - 500 bl. po100 szt.. 69. Załącznik do historii choroby - szpital psychiatryczny A4 jednostronny 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 70. Odwołanie od postanowienia o przymusowym przyjęciu leczeniu A4 jednostronne 1+1 - 10 bl. po100 szt.. 71. Pouczenie A4 jednostronne 1+1 - 10 bl. po100 szt.. 72. Zestawienie dzienne oddziału Ruch chorych i łóżka jedna druga A3 dwustronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 73. Oddział neurologii - rehabilitacja A-4 dwustronne 1+1 - 5 bl. po100 szt.. 74. Karta rejestracji pacjenta A B jednostronna 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 75. Karta diagnozy i terapi psychologicznej A-4 dwustronna 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 76. Skierowanie EEG A-5 dwustronne 1+1 - 20 bl. po100 szt.. . . 77. Skierowanie na zabiegi rehabilitacyjne A-4 dwustronne 1+1 - 500 szt. 78. Skierowanie do laboratorium B-6 jednostronne 1+1 - 700 bl. po100 szt.. . 79. Zlecenie wyjazdu pogotowia A-5 dwustronne 1+1 - 300 bl. po100 szt.. 80. Karta ścisłej obserwacji A-4 dwustronna 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 81. Skierowanie na badania diagnostyczne A-5 jednostronne 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 82. Skierowanie na próbę zgodności A-5 jednostronne 1+1 150 bl. po100 szt.. 83. Zgoda na znieczulenie A-5 jednostronna 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 84. Karta obserwacji porodu A-4 dwustronna 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 85. Historia choroby w SOR A-4 samokopia - 150 bl. po100 szt.. 86. Zlecenie na zabieg B-7 dwustronne 1+1 - 150 bl. po100 szt.. 87. Karta zlec lek psych A-4 dwustronna 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 88. Skierowanie do zakładu anatomii patologii A-5 dwustronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 89. Zlecenie na transport A-5 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 90. Mocz B-7 dwustronne 1+1 - 300 bl. po100 szt.. 91. Kart statyst por psych A-5 karton.dwustronna 1+1 - 600 szt 92. Protokół operacyjny A-4 jednostronny 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 93. Skierowanie do - Biomed B-6 samokopia -200 bl. po100 szt.. . 94. Pododdział udarowy A-4 dwustronny 1+1 -20 bl. po100 szt.. 95. Zaświadczenie lek dla celów sanit-epidem A-5 jednostronne 1+1 - 20 bl. po100 szt.. 96. Karta opieki oddz. udarowy A-4 dwustronna 1+1 -20 bl. po100 szt.. 97. Miano ASO B-7 jednostronne 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 98. WR B-6 dwustronna 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 99. Sód potas B-7 jednostronna 1+1 - 300 bl. po100 szt.. 100. CPR+ B-7 jednostronna 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 101. CPR- B-7 jednostronna 1+1 - 50 bl. po100 szt 102. Zaświadczenie o uszkodzeniu ciała A-5 jednostronne 1+1 - 10 bl. po100 szt.. 103. Karta zleceń lek oddz. anestezjologii A-4 dwustronna 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 104. Karta obserwacji OIOM A-3 dwustronna 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 105. Karta leczenia w SOR A-4 dwustronna 1+1 - 100 bl. po100 szt.. 106. Wywiad i badanie przedmiotowe oddz. reumatologii A-3 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 107. Karta ind pielęgnacji oddz. psych A-3 dwustronna 1+1 - 200 bl. po100 szt.. 108. Wywiad i badanie przedmiotowe oddz. neurologii A-3 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt. 109. Wywiad i badanie przedmiotowe internistyczne A-3 dwustronne 1+1 - 100 bl. po100 szt. 110. Magazyn wyda krwiodawstwo A-5 jednostronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. . 111. Magazyn przyjmie krwiodawstwo A-5 jednostronne 1+1 -50 bl. po100 szt.. 112. Zlecenie powikłania przetoczeniowego A-4 dwustronne 1+1 - 10 bl. po100 szt.. 113. Zapotrzebowanie żywnościowe A-5 jednostronne 1+1 50 bl. po100 szt.. 114. Wynik badania wydziel z pochwy B-7 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt.. 115. Wynik biopsji A-4 dwustronne 1+1 - 10 bl. po100 szt... 116. Formularz zgłoszenia zachorowania ( podejrzenia zachorowania) na chorobę zakaźną A-4 jednostronny 1+1 10 bl. po100 szt.... 117. Karta gorączkowa ogólna A-4 jednostronna 1+1 - 300 bl. po100 szt... 118. Zlecenie na badanie bakteriologiczne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sandomierzu A-5 jednostronny 1+1 - 10 bl. po100 szt... 119. Indywidualna karta rejestracji drobnoustroju alarmowego A-4 jednostronna 1+1 - 10 bl. po100 szt... 120. Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego A-4 jednostronna 1+1 - 5 bl. po100 szt. 121. Wywiad i badanie przedmiotowe oddz. psychiatrycznego A-3 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt... 122. Karta indywidualnej piel.oddz. pediatryczny A-3 dwustronny 1+1 - 50 bl. po100 szt. 123. Wywiad i badanie przedmiotowe ogólne A-4 dwustronne 1+1 - 50 bl. po100 szt. 124. Karta ciąży A-3 dwustronna 1+1 - 10 bl. po100 szt... 125. Książka transfuzji A-4 sz.30 po100 kart. 126. Ksiązka Poradni przeciwgruźliczej A-5 szt.50 po100 127. Książka porad i odmów A-4 szt.50 po 100 kart 128. Historia poradni odwykowej A-3 dwustronna 1+ 1 10 bl po 100 szt. 129. Historia rozwoju noworodka A-4 dwustronna 1+1 - 20 bl. po 100 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukiogólnego zastosowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lista obecności A-4 dwustronna 250 bl po 100 szt. 2. Polecenie księgowania A-5 dwustronne 50 bl po 100 szt. 3. Wniosek urlopowy B-6 jednostronny 100 bl po 100 szt. 4. Opłata parkingowa B-6 jednostronna 250 bl po 100 szt. 5. Rozliczenie zaliczki B-6 dwustronne 20 bl po 100 szt. 6. Wniosek o zaliczkę B-6 dwustronny 20 bl po 100 szt. 7. Skierowanie na badanie okresowe A-5 jednostronne 20 bl po 100 szt. 8. Wniosek o urlop szkoleniowy A-5 dwustronny 10 bl po 100 szt. 9. Druk przelew - wpłat B-6 samokopia100 bl. po 100 szt. 10. Faktura VAT A-5 samokopia 70 bl. po 100 szt. 11. Umowa z sprawie pożyczki z ZFM A-4 dwustronna - 7 bl. po 100 szt. 12. Wniosek o urlop szkoleniowy A-5 jednostronny 10 bl po 100 szt 13. Oświadczenia o dochodach A-4 dwustronny 10 bl po 100 szt 14. Wniosek oświadczenie socjalne A-5 jednostronny 10 bl po 100 szt 15. Karta czasu pracy A-4 dwustronne (karton) po 800 szt 16. Kwestionariusz osobowy A-4 dwustronny 5 bl po 100 szt 17. Kartoteka winien-ma A-5 dwustronna (karton) po 100 szt 18. Protokół kasacyjno-likwidacyjny A-4 dwustronny 5 bl po 100 szt 19. Spis sprzętu do kasacji A-4 dwustronne 10 bl po 100 szt 20. Paszport techniczny A-5 po 100 szt 21. Arkusz spisu z natury A-4 djednostronne samokopiujące 20 bl po 100 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji) gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do celów grzewczych dla Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.