Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Ostrów Wielkopolski: Eksploatacja urządzeń melioracji podstawowych z budowlami na terenie powiatu Kępno i Ostrzeszów - Inspektorat Kępno - ob.nr 901/2
Numer ogłoszenia: 15035 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Dąbrowskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 736 28 02, fax 062 7365188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WZMIUW.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń melioracji podstawowych z budowlami na terenie powiatu Kępno i Ostrzeszów - Inspektorat Kępno - ob.nr 901/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja cieków podstawowych - 166,585 km oraz 52 szt. budowli piętrzących oraz rurociągu - 210 m Kanału Dębicze na terenie powiatu Ostrzeszów. Eksploatacja cieków podstawowych - 152,680 km oraz 38 szt. budowli piętrzących na terenie powiatu Kępno.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie robót podwykonawcom. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat wykonywali Eksploatację urządzeń melioracji podstawowych lub równoważnych - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonywali w tym okresie w/w roboty eksploatacyjne lub wykonywały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat ponadto dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji). 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty. Ocena spełnienia warunków: 1. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z pzp. 2. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku i dokonania oceny warunek nie spełniony Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 pzp, a złożona przez niego oferta nie bierze udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony wzór formularza oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 2 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tożsamych robót eksploatacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych lub równoważnych ( budowle piętrzące, zbiorniki wodne- powyżej 0,5 mln m3 pojemności , wały przeciwpowodziowe, cieki naturalne) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonywanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat-wg załącznika nr 3 oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że wszystkie roboty, w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie ( referencje). 8 . Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dąbrowskiego 9 (pok.32 w godz.9.oo - 13.oo ).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 08:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dąbrowskiego 9/ sekretariat II piętro /.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.02.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy gen. Kazimierza Glabisza w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania w IV kwartale 2024 roku
- "Gorzyce Wielkie - budowa drogi ul. Dębowa", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW we Włodawie. Usługi ścinki poboczy
- Konserwacja i restauracja pozostałości baszty narożnej wraz z fragmentami przylegających średniowiecznych murów obronnych w Dobrym Mieście
- RDW w Chełmie. Usługi oczyszczania przepustów
- Budowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka Stany
- "Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.