Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem dla Wydziału Doskonalenia Zawodowego Komendy Stołecznej Policji
Numer ogłoszenia: 150361 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem dla Wydziału Doskonalenia Zawodowego Komendy Stołecznej Policji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu teleinformatycznego w podziale na dwa zadania: a. Zadanie nr 1: Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym) - 10 sztuk. b. Zadanie nr 2: Dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - 10 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-6, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. certyfikat ISO 9001:2000 (dotyczy zadania nr 1); 2. certyfikat ISO 14001 (dotyczy zadania nr 1); 3. deklarację zgodności CE (dotyczy zadania 1); 4. oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE (dotyczy zadania nr 2); 5. dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (dotyczy zadania 1); 6. certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk ze strony www.energystar.gov lub www.euenergystar.org potwierdzający posiadanie w/w certyfikatu (dotyczy zadania 1); 7. dokument potwierdzający, że głośność sprzętu - mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296, jest nie wyższa niż 22 dB (dotyczy zadania nr 1); 8. wydruk z przeprowadzonych testów, potwierdzający, że zaoferowany procesor osiągnął wymagany wynik w zaoferowanym modelu komputera przenośnego (dotyczy zadania nr 1); 9. wypełniony opis oferowanego sprzętu (dotyczy zadania nr 1- 2).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie parametrów technicznych sprzętu w przypadku, gdy na skutek jego wymiany nie jest możliwe zachowanie parametrów wskazanych w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, Warszawa. Opłata za SIWZ 32,05 PLN przelewem na rachunek 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000 lub bezpłatnie z w/w strony..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług hotelowych dla Jury i gości specjalnych XII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Wymiana stolarki stalowej na nową aluminiową w Kielcach, Krakowie, Chorzowie - 3 części
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Zakup kopert
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW PRZEZ POWIAT KAMIENNOGÓRSKI - ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.