Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Łódź: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych nieruchomości,
w tym pielęgnacja terenów zielonych.
Numer ogłoszenia: 150372 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego, ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055871, fax 042 2055873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, sprzątania przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiem części: Część I zamówienia: (Zadanie nr 1): Łódź, ul. Kamińskiego 7/9: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 757 m2 (w tym: pokoje biurowe zamawiającego - 358,86 m2; korytarze na I i III piętrze, 2 klatki schodowe, 2 pomieszczenia WC ogólnego na I i III piętrze), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1750 m2, w tym: - 900 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 850 m2 (teren zieleni: krzewy, trawniki). Łódź, ul. Moniuszki 7/9: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1500 m2, w tym: - 500 m2 (powierzchnia zewnętrzna od strony ulicy), - 1000 m2 (teren zieleni: trawniki). Łódź, ul. Pogonowskiego 44/46: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2.100 m2, w tym: - 1000 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1100 m2 (teren zieleni: trawniki). Łódź, ul. Solna 14: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 300 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe). Łódź, ul. Roosevelta 15: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna nieruchomości: 645 m2 (klatki schodowe, hol, wejście do budynku, korytarze, toalety, sala operacyjna, sala konferencyjna), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 270 m2 (chodniki, teren wokół bramy wjazdowej, plac betonowy wewnątrz posesji). Łódź, ul. Piotrkowska 243: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2000 m2, w tym: - 600 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1400 m2 (teren zieleni: trawniki). Pabianice, ul. Szpitalna 2: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2080 m2, w tym: - 450 m2 (chodniki), - 1630 m2 (teren zieleni: trawniki). Część II zamówienia: (Zadanie nr 2): Łódź, ul. Sienkiewicza 3: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 655 m2 (portiernia, korytarz na parterze, 3 klatki schodowe, 2 pomieszczenia WC ogólnego na parterze), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 200 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe). Część III zamówienia: (Zadanie nr 3): - Łódź, ul. Narutowicza 58 (budynek mieszkalny): - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 130 m2 (2 klatki schodowe), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1331 m2, w tym: - 1052 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 279 m2 (teren zieleni: trawniki). Część IV zamówienia: (Zadanie nr 4): Opoczno, ul. Kolberga 3 i 3a: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 40 m2 (2 klatki schodowe), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1840 m2, w tym: - 800 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1040 m2 (teren zieleni: trawniki). Część V zamówienia: (Zadanie nr 5): Piotrków Trybunalski, ul. POW 3: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 200 m2 (chodniki). Część VI zamówienia: (Zadanie nr 6): Sieradz, ul. Armii Krajowej 7: - powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 720 m2 (chodniki). Część VII zamówienia: (Zadanie nr 7): Radomsko, ul. Reymonta 51: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 230 m2, w tym: 200 m2 (chodniki), 30 m2 (teren zieleni: trawniki). Część VIII zamówienia: (Zadanie nr 8): Rawa Mazowiecka, ul. Jeżowska 10: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1000 m2, w tym: - 250 m2 (chodniki), - 750 m2 (teren zieleni: trawniki).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 22 ustawy Pzp), - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiajacego, pok. 318 (Sekretariat). Cena SIWZ: 15,00 zł + koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój 318 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków, sprzątania przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych: Łódź, ul. Kamińskiego 7/9: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 757 m2 (w tym: pokoje biurowe zamawiającego - 358,86 m2; korytarze na I i III piętrze, 2 klatki schodowe, 2 pomieszczenia WC ogólnego na I i III piętrze), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1750 m2, w tym: - 900 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 850 m2 (teren zieleni: krzewy, trawniki). Łódź, ul. Moniuszki 7/9: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1500 m2, w tym: - 500 m2 (powierzchnia zewnętrzna od strony ulicy), - 1000 m2 (teren zieleni: trawniki). Łódź, ul. Pogonowskiego 44/46: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2.100 m2, w tym: - 1000 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1100 m2 (teren zieleni: trawniki). Łódź, ul. Solna 14: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 300 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe). Łódź, ul. Roosevelta 15: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna nieruchomości: 645 m2 (klatki schodowe, hol, wejście do budynku, korytarze, toalety, sala operacyjna, sala konferencyjna ), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 270 m2 (chodniki, teren wokół bramy wjazdowej, plac betonowy wewnątrz posesji). Łódź, ul. Piotrkowska 243: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2000 m2, w tym: - 600 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1400 m2 (teren zieleni: trawniki). Pabianice, ul. Szpitalna 2: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 2080 m2, w tym: - 450 m2 (chodniki), - 1630 m2 (teren zieleni: trawniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznej budynku, sprzątania przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 3: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 655 m2 (portiernia, korytarz na parterze, 3 klatki schodowe, 2 pomieszczenia WC ogólnego na parterze), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 200 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznej budynku zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Narutowicza 58, sprzątania przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 130 m2 (2 klatki schodowe), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1331 m2, w tym: - 1052 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 279 m2 (teren zieleni: trawniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznej w budynku zlokaliozwanym w Opocznie przy ul. Kolberga 3 i 3a, sprzątania przyległych terenów zewnętrznych nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych: - sprzątana powierzchnia wewnętrzna budynku: 40 m2 (2 klatki schodowe), - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1840 m2, w tym: - 800 m2 (chodniki, miejsca parkingowe i dojazdowe), - 1040 m2 (teren zieleni: trawniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni zewnętrznej nieruchomości zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. POW 3: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 200 m2 (chodniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni zewnętrznej nieruchomości zlokalizowanej w Sieradzu przy ul. Armii Krajowej 7: - powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 720 m2 (chodniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni zewnętrznej, w tym pielęgnacja terenów zielonych na nieruchomości zlokalizowanej w Radomsku przy ul. Reymonta 51: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 230 m2, w tym: 200 m2 (chodniki), 30 m2 (teren zieleni: trawniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni zewnętrznej nieruchomości, w tym pielęgnacja terenów zielonych na nieruchoności zlokalizowanej w Rawie Mazowieckiej przy ul. Jeżowskiej 10: - sprzątana powierzchnia zewnętrzna nieruchomości: 1000 m2, w tym: - 250 m2 (chodniki), - 750 m2 (teren zieleni: trawniki)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-6, 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.