Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-31
Łódź: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urzadzeń do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Numer ogłoszenia: 150382 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny , Al. J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6756700, faks (042) 674 60 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urzadzeń do placówek ARiMR w województwie łódzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim. Szczegółowe warunki realizacji dostawy określone w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 24.91.00.00 - Kleje .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dostarczył w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla minimum trzech odbiorców artykuły biurowe lub tonery stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości dla każdego odbiorcy nie mniejszej niż zaproponowana łączna cena ofertowa brutto w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1A i 1B, b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm, wspólnicy spółki cywilnej) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, d) w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą ( w tym także tych, o których mowa w pkt 7)) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) w przypadku o którym mowa w pkt 7), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystanie z nich przy wykonaniu zamówienia. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) lit. b, może przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (dz. U. Nr 226 poz. 1817). 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2) oraz pkt 1) lit a. 7) Na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych inny podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystanie z nich przy wykonaniu zamówienia. 8) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które brały udział w realizacji części zamówienia, przekłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 2). 9) W przypadku zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oferty następujących dokumentów dotyczących każdego z oferowanych równoważnych artykułów: a) wykaz artykułów równoważnych z podaniem pozycji z zestawienia cen materiałów eksploatacyjnych ; b) oświadczenie producenta artykułu równoważnego, iż jego produkt ma jakość nie gorszą niż artykuł oryginalny, c) oświadczenie producenta artykułu równoważnego, iż jego produkt ma wydajność nie gorszą niż artykuł oryginalny, d) oświadczenie producenta artykułu równoważnego, iż jego produkt ma niezawodność nie mniejszą niż artykuł oryginalny, g) w przypadku, gdy artykuł oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera: oświadczenie producenta, że jego artykuł równoważny posiada analogiczny układ, tak samo działający, h) oświadczenie producenta urządzenia, że stosowanie tych materiałów równoważnych nie prowadzi do utraty gwarancji na urządzenie. 10) Dokument wystawiony przez producenta papieru kserograficznego potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne papieru kserograficznego wymienionego w Załączniku nr 4 (1A) poz. 18 i 20.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, Kancelaria - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych oraz serwis urządzeń
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.