Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-10
Biała Podlaska: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska
Numer ogłoszenia: 150391 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska , ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434950, faks 083 3431425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bialapodl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Place zabaw Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy 7 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/1 do SIWZ - baza cenowa po uprzednim wykonaniu projektu zagospodarowania terenu i zgłoszeniu robót do Starostwa Powiatowego (na podstawie pełnomocnictwa do działania w tym zakresie zgłoszenia dokona Wykonawca). Część 2 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia łazienek i wc w 4 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/2 do SIWZ - baza cenowa. Część 3 Modernizacja toalet dla personelu Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia toalet w 2 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/3 do SIWZ - baza cenowa. Część 4 Wyposażenie wypoczynkowe Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/4 do SIWZ - baza cenowa. Część 5 Meble Zamówienie obejmuje dostawę mebli do 7 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/5 do SIWZ - baza cenowa. Część6 Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia szatni do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/6 do SIWZ - baza cenowa. Część7 Zabawki Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/7 do SIWZ - baza cenowa. Część 8 Pomoce dydaktyczne Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/8 do SIWZ - baza cenowa. Część 9 Artykuły plastyczne Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do 4 dszkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/ do SIWZ - baza cenowa. Część 10 Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa do 3 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/10 do SIWZ - baza cenowa. Część 11 Zabudowa zabezpieczająca grzejniki Zamówienie obejmuje dostawę zabudowy grzejników do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/11 do SIWZ - baza cenowa. Część 12 sprzęt elektroniczny i komputerowy Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego i komputerów do 8 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/12 do SIWZ - baza cenowa. Część 13 Wyposażenie do utrzymania czystości Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do utrzymania czystości do 4szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/13 do SIWZ - baza cenowa. Część 14 Rolety okienne wewnętrzne Zamówienie obejmuje dostawę rolet okiennych wewnętrznych do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/14 do SIWZ - baza cenowa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.52.00.00-9, 30.20.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.41.60.00-7, 39.71.00.00-2, 44.41.10.00-4, 35.11.10.00-5, 32.00.00.00-3, 39.51.54.10-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbialapodlaska.bip.lublin.pl/index.php?id=193
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 21 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska współfinansowany jest ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Place zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Place zabaw Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy 7 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/1 do SIWZ - baza cenowa po uprzednim wykonaniu projektu zagospodarowania terenu i zgłoszeniu robót do Starostwa Powiatowego (na podstawie pełnomocnictwa do działania w tym zakresie zgłoszenia dokona Wykonawca)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia łazienek i wc w 4 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/2 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja toalet dla personelu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Modernizacja toalet dla personelu Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia toalet w 2 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/3 do SIWZ - baza cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 Meble Zamówienie obejmuje dostawę mebli do 7 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/5 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia szatni do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/6 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zabawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część7 Zabawki Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/7 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 Pomoce dydaktyczne Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/8 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły plastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 Artykuły plastyczne Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do 4 dszkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/ do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa do 3 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/10 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zabudowa zabezpieczająca grzejniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 Zabudowa zabezpieczająca grzejniki Zamówienie obejmuje dostawę zabudowy grzejników do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/11 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt elektroniczny i komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 sprzęt elektroniczny i komputerowy Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego i komputerów do 8 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/12 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyposażenie do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 Wyposażenie do utrzymania czystości Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do utrzymania czystości do 4szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/13 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rolety okienne wewnętrzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 Rolety okienne wewnętrzne Zamówienie obejmuje dostawę rolet okiennych wewnętrznych do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/14 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie wypoczynkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 Wyposażenie wypoczynkowe Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/4 do SIWZ - baza cenowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.60.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa wózka pod symulator USG
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.