eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaModernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Biała Podlaska: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska
Numer ogłoszenia: 150391 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska , ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434950, faks 083 3431425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bialapodl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Place zabaw Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy 7 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/1 do SIWZ - baza cenowa po uprzednim wykonaniu projektu zagospodarowania terenu i zgłoszeniu robót do Starostwa Powiatowego (na podstawie pełnomocnictwa do działania w tym zakresie zgłoszenia dokona Wykonawca). Część 2 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia łazienek i wc w 4 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/2 do SIWZ - baza cenowa. Część 3 Modernizacja toalet dla personelu Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia toalet w 2 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/3 do SIWZ - baza cenowa. Część 4 Wyposażenie wypoczynkowe Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/4 do SIWZ - baza cenowa. Część 5 Meble Zamówienie obejmuje dostawę mebli do 7 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/5 do SIWZ - baza cenowa. Część6 Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia szatni do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/6 do SIWZ - baza cenowa. Część7 Zabawki Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/7 do SIWZ - baza cenowa. Część 8 Pomoce dydaktyczne Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/8 do SIWZ - baza cenowa. Część 9 Artykuły plastyczne Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do 4 dszkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/ do SIWZ - baza cenowa. Część 10 Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa do 3 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/10 do SIWZ - baza cenowa. Część 11 Zabudowa zabezpieczająca grzejniki Zamówienie obejmuje dostawę zabudowy grzejników do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/11 do SIWZ - baza cenowa. Część 12 sprzęt elektroniczny i komputerowy Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego i komputerów do 8 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/12 do SIWZ - baza cenowa. Część 13 Wyposażenie do utrzymania czystości Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do utrzymania czystości do 4szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/13 do SIWZ - baza cenowa. Część 14 Rolety okienne wewnętrzne Zamówienie obejmuje dostawę rolet okiennych wewnętrznych do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/14 do SIWZ - baza cenowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.52.00.00-9, 30.20.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.41.60.00-7, 39.71.00.00-2, 44.41.10.00-4, 35.11.10.00-5, 32.00.00.00-3, 39.51.54.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty (oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych .zał. nr 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbialapodlaska.bip.lublin.pl/index.php?id=193
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska pokój 21 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Podlaska współfinansowany jest ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Place zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Place zabaw Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw przy 7 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/1 do SIWZ - baza cenowa po uprzednim wykonaniu projektu zagospodarowania terenu i zgłoszeniu robót do Starostwa Powiatowego (na podstawie pełnomocnictwa do działania w tym zakresie zgłoszenia dokona Wykonawca)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia łazienek i wc w 4 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/2 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja toalet dla personelu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Modernizacja toalet dla personelu Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia toalet w 2 szkołach podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/3 do SIWZ - baza cenowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 Meble Zamówienie obejmuje dostawę mebli do 7 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/5 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 Wyposażenie szatni i innych pomieszczeń gospodarczych Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia szatni do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/6 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zabawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część7 Zabawki Zamówienie obejmuje dostawę zabawek do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/7 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 Pomoce dydaktyczne Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do 5 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/8 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 Artykuły plastyczne Zamówienie obejmuje dostawę artykułów plastycznych do 4 dszkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/ do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa do 3 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/10 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zabudowa zabezpieczająca grzejniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 Zabudowa zabezpieczająca grzejniki Zamówienie obejmuje dostawę zabudowy grzejników do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/11 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt elektroniczny i komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 sprzęt elektroniczny i komputerowy Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego i komputerów do 8 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/12 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyposażenie do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 Wyposażenie do utrzymania czystości Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia do utrzymania czystości do 4szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/13 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rolety okienne wewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 Rolety okienne wewnętrzne Zamówienie obejmuje dostawę rolet okiennych wewnętrznych do 4 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/14 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie wypoczynkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 Wyposażenie wypoczynkowe Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wypoczynkowego do 6 szkół podstawowych w zakresie określonym załącznikiem 5/4 do SIWZ - baza cenowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.60.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.