Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Nowogard: Budowa dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - etap II .
Numer ogłoszenia: 150394 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg dojazdowych w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie - etap II ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest II etap budowy dróg wewnętrznych - dojazdowych - w kompleksie garaży przy ul. Zamkowej w Nowogardzie wraz z kanalizacją deszczową. Niniejsze zamówienie obejmuje budowę dróg na odcinkach oznaczonych w projekcie budowlanym jako odcinki: - odcinek G - H - I - J o długości 0,078 km - odcinek C - H o długości 0,016 km - odcinek I - L o długości 0,016 km - odcinek Ł - O o długości 0,016 km Dla zapewnienia odwodnienia budowanych dróg wewnętrznych projektuje się wykonanie sieci kanalizacji deszczowej między studniami: D39 - D38 - D37 - D35 , D37 - D 46 , D38 - D 45 (5,0m) ze studniami połączeniowymi, wpustami ulicznymi K4 , K5 , K27 , K26 i przykanalikami. Stan istniejący Istniejące wewnętrzne drogi (poza wykonanym w I etapie) posiadają nawierzchnię utwardzoną różnymi materiałami gruzem, żużlem i frezem bitumicznym o szerokości od 3,00 do 6,00 m. Stan istniejących nawierzchni jest zły. Teren zabudowany garażami jest uzbrojony w sieć energetyczną, natomiast przy ul. Zamkowej przebiega uzbrojenie podziemne jak sieć gazowa, kanalizacja sanitarna, częściowo kanalizacja deszczowa, sieć energetyczna i teletechniczna. Parametry techniczne projektowanych dróg: . drogi wewnętrzne klasy - D dojazdowe . prędkość projektowa - 30 km/h . kategoria ruchu - KR 2 . szerokość jezdni - od 3,50 m do 6,00 m . szerokość chodnika przy ul. Zamkowej - 2,00 m . szerokość poboczy ziemnych - 1,00 m . spadki poprzeczne jezdni dwustronne (do osi drogi) i jednostronne - 2% . spadki poprzeczne chodnika - 2% . spadek poprzeczny poboczy - 6% Elementy projektowane Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano w oparciu o sporządzoną opinię geotechniczną dotyczącą warunków gruntowo - wodnych i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni : Konstrukcja nawierzchni jezdni dróg: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 Mpa Konstrukcja nawierzchni podjazdów do garaży: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor czerwony) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku w osi jezdni: 10 cm - kostka kamienna nieregularna 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 20 cm - podbudowa z chudego betonu o R m = 7,5 MPa 15 cm - warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa Konstrukcja ścieku przy krawędzi jezdni: prefabrykowany ściek drogowy trójkątny na ławie z betonu B15 Konstrukcja nawierzchni chodników: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor szary70%, czerwony 30%) 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 10 cm - warstwa odsączająca z piasku Drogi obramowane będą krawężnikiem betonowym 15 x 30 na ławie betonowej zwykłej z betonu B 15, obniżonym do 3 cm, jedynie na części od wjazdów od ul. Zamkowej wystającym 12 cm, na zjeździe krawężnik obniżony do 3 cm. Chodnik dla pieszych obramowany będzie obrzeżem betonowy 8 x 25 na podsypce piaskowej. Plan sytuacyjny Budowa dróg wewnętrznych polegała będzie na rozbiórce wszystkich elementów znajdujących się między garażami, wykonaniu robót ziemnych, ustawieniu krawężników, wykonaniu warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o R m = 1,5 MPa, wykonaniu warstwy podbudowy z chudego betonu o R m = 7,5 MPa, wykonaniu ścieku w osi drogi lub przy krawędzi drogi, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni (kolor szary) i podjazdach do garaży ( kolor czerwony). Na projektowanych drogach występują łuki poziome o minimalnych parametrach dostosowanych do warunków istniejącej zabudowy. Budowa chodników polegała będzie na ustawieniu obrzeży wykonaniu warstwy odsączającej i ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zjazd do posesji zaprojektowano jako typowy według KPED. Lokalizację punktów charakterystycznych trasy oraz punktów załamania trasy podano w części rysunkowej w układzie współrzędnych geodezyjnych. Profil podłużny Niwelety projektowanych dróg dostosowano do istniejącej zwartej zabudowy (wjazdy do garaży) i istniejącego terenu. Załamania niwelety wyokrąglono normatywnymi dla tej klasy dróg łukami pionowymi. Odwodnienie Wody opadowe odprowadza się do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Odwodnienie zapewnione będzie przez budowę w osi i przy krawędzi dróg ścieków ulicznych z wpustami ulicznymi włączonymi do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Ścieki deszczowe docelowo odprowadzane będą do istniejącej studni kanalizacji deszczowej T:49,68 D:48,88 poprzez wykonany w etapie I separator ATOL-OH 20/200 o średnicy wewn. 1500mm z zastosowaniem przepompowni ścieków deszczowych EPS firmy Ekol-Unicon z kręgów betonowych o średnicy 1500mm i wysokości H=3,95m z dwiema pompami zatapialnymi ABS AFP 1031 M30/4D. Szczegóły rozwiązań projektowych kanalizacji deszczowej zawiera oddzielny projekt branżowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają projekty budowlane: branży drogowej i branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa) oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pomocniczo przedmiary robót i kosztorysy ślepe - stanowiące załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.755,95 PLN (słownie: dziewięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt pięć złotych 95/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto nr 68124038841111000042092441 Bank PEKAO S.A. I O. w Nowogardzie. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Zamawiającego. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (pok. nr 1c); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada (on sam lub osoba, którą będzie dysponował) uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności drogowej o których mowa w ustawie z dnia lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz.U. z dnia 2006 r. nr 156 poz 118 z poź .zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniającą sprawną realizację zamówienia tj. na kwotę co najmniej 100.000,00 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard pok.202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard pok. nr 5 Biuro Obsługi Interesanta..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 16 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków na terenie gminy Nowogard w m. Konarzewo
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami"
- Odbudowa obiektów mostowych po powodzi we wrześniu 2024 r. w miejscowościach Ołdrzychowice Kłodzkie, Żelazno, Krosnowice
- Utwardzenie terenu między budynkami Łochowska 40/Siedlecka 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.260.5.2025
- "Remonty dróg gminnych, chodników gminnych oraz wykonanie dojazdów do działek budowlanych w 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.