Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Kraków: Dostawa i montaż sprzętu RTV
Numer ogłoszenia: 150407 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu RTV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części tj.: CZESC NR 1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. CZESC NR 2 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową (zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ ) w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. UWAGA Zamawiający zastrzega, iż łączna suma kwot środków trwałych wskazanych w Formularzu cenowym dla części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 1 (załącznik nr 9 a do SIWZ) nie może przekroczyć 117 000,00 zł brutto. UWAGA Zamawiający w części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 2 Formularza cenowego dla części nr 2 wymaga aby Wykonawca dostarczył m.in. sprzęt niebędący środkiem trwałym którego cena jednostkowa poszczególnych pozycji ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych musi być wyceniona poniżej 3 500,00 zł brutto.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 1 400,00 zł (jeden tysiąc czterysta złotych) Dla części nr 2 8 300,00 zł (osiem tysięcy trzysta złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11:00 i 13.00 - 15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. UWAGA Zamawiający zastrzega, iż łączna suma kwot środków trwałych wskazanych w Formularzu cenowym dla części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 1 załącznik nr 9 a do SIWZ nie może przekroczyć 117 000,00 zł brutto. UWAGA Zamawiający w części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 2 Formularza cenowego dla części nr 2 wymaga aby Wykonawca dostarczył m.in. sprzęt niebędący środkiem trwałym którego cena jednostkowa poszczególnych pozycji ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych musi być wyceniona poniżej 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.