eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż sprzętu RTV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Kraków: Dostawa i montaż sprzętu RTV
Numer ogłoszenia: 150407 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu RTV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części tj.: CZESC NR 1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. CZESC NR 2 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową (zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ ) w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. UWAGA Zamawiający zastrzega, iż łączna suma kwot środków trwałych wskazanych w Formularzu cenowym dla części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 1 (załącznik nr 9 a do SIWZ) nie może przekroczyć 117 000,00 zł brutto. UWAGA Zamawiający w części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 2 Formularza cenowego dla części nr 2 wymaga aby Wykonawca dostarczył m.in. sprzęt niebędący środkiem trwałym którego cena jednostkowa poszczególnych pozycji ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych musi być wyceniona poniżej 3 500,00 zł brutto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 1 400,00 zł (jeden tysiąc czterysta złotych) Dla części nr 2 8 300,00 zł (osiem tysięcy trzysta złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11:00 i 13.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW. 3811 w Rząsce k.Krakowa dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego sprzętu RTV do JW 3811 w Rząsce k.Krakowa tj. dostawa odbiorników radiowych i telewizyjnych, mikrofonów, anten do odbioru TV, kabli itd. oraz montaż półki pod projektor i masztów antenowych wraz z instalacją przyłączeniową zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ w JW 2008 w Krakowie przy ul. Rakowicka 29. Sprzęt jaki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w tej części zamówienia został wyszczególniony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ. UWAGA Zamawiający zastrzega, iż łączna suma kwot środków trwałych wskazanych w Formularzu cenowym dla części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 1 załącznik nr 9 a do SIWZ nie może przekroczyć 117 000,00 zł brutto. UWAGA Zamawiający w części nr 2 zamówienia - patrz tabela nr 2 Formularza cenowego dla części nr 2 wymaga aby Wykonawca dostarczył m.in. sprzęt niebędący środkiem trwałym którego cena jednostkowa poszczególnych pozycji ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych musi być wyceniona poniżej 3 500,00 zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 45.31.23.20-6, 32.41.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.