eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-81/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Kielce: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-81/12
Numer ogłoszenia: 150459 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-81/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach w branżach: - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach przy ul. Artwińskiego 3, w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Inspektor nadzoru branży budowlanej koordynował będzie działania pozostałych inspektorów nadzoru. Inspektor nadzoru branży elektrycznej prowadzić będzie również instalacje teletechniczne. Nadzór inwestorski prowadzony będzie przy realizacji budynku onkohematologii wraz z zagospodarowaniem terenu. Roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym. Wystąpienie robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych nie ma wpływu na wysokość wynagrodzenia inspektorów nadzoru. Zmiany terminów realizacji robót nie mają wpływu na wynagrodzenie inspektora nadzoru. Charakterystyka obiektu: Budynek szpitalny w którym znajdować się będą: - Laboratorium preparatyki komórkowej, - Poradnie onkohematologiczne, - Oddział szpitalny onkohematologiczny - 34 łóżka, - Oddział szpitalny ostrych białaczek z odcinkiem przeszczepów szpiku - 17 łóżek, - Pomieszczenia techniczne i socjalne. Powierzchnia użytkowa budynku - 4.103 m2. Kubatura brutto budynku - 19.543 m3. 3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1. Udział w przekazaniu Wykonawcy placu budowy 2. Kontrola zgodności realizacji budowy ( robót ) z projektem i pozwoleniem na budowę, z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej , 3. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 4. Czuwanie nad przestrzeganiem na budowie przepisów bhp 5. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających 6. Bieżące kontrolowanie terminowości wykonywanych robót 7. Udział w naradach dotyczących realizacji robót 8. Ścisła współpraca z Biurem Projektów i nadzorem autorskim w zakresie szczegółowych rozwiązań projektowych, zwłaszcza dotyczących laboratorium preparatyki komórkowej i oddziału przeszczepowego 9. Opracowywanie opinii technicznych związanych z realizacją inwestycji 10. Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych ,uzupełniających i zamiennych, wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót. Protokoły te podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego 11. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych w zakresie ilości robót, norm , cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Koordynatorowi robót 12. Sprawdzanie kosztorysów na roboty uzupełniające pod względem ich zgodności z ofertą podstawową , 13. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe i zamienne pod względem zgodności stawek i narzutów z ofertą podstawową oraz sprawdzanie cen materiałów i pracy sprzętu. Ceny materiałów i pracy sprzętu powinny być zgodne z cenami zawartymi w ofercie podstawowej- jeśli ceny takie występują. W przeciwnym razie ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen krajowych wg informatorów SEKOCENBUD aktualnych w dacie składania oferty na te roboty 14. Sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową 15. Rozliczanie materiałów powierzonych przez Inwestora dla Wykonawcy oraz materiałów pochodzących z demontażu. Dopilnowanie protokolarnego przekazania Inwestorowi materiałów pochodzących z rozbiórki 16. Przeprowadzanie odbiorów robót 17. Przejmowanie od wykonawcy i kompletowanie bieżącej dokumentacji i dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji, przekazywanie tych dokumentów Inwestorowi 18. Koordynowanie działań pozostałych inspektorów nadzoru przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej 19. Wykonywanie innych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy - Prawo budowlane 20. Bieżące informowanie Inwestora o wszelkich uchybieniach i nieprawidłowościach dotyczących realizacji inwestycji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie czynności pełnione podczas prowadzenia nadzoru inwestorskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca powinien wykazać, że w ww. okresie wykonywał lub wykonuje usługę nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, budowy lub przebudowy co najmniej jednego obiektu kubaturowego służby zdrowia o wartości inwestycji min. 5 mln. zł. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ). Osoby pełniące usługę nadzoru inwestorskiego powinny spełniać następujące wymagania: - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży budowlanej winien posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej winien posiadać uprawnienia budowlane właściwej specjalności (wraz z instalacjami gazowymi, cieplnymi i wentylacyjno-klimatyzacyjnymi), oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej winien posiadać uprawnienia budowlane właściwej specjalności, oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ). Osoby pełniące usługę nadzoru inwestorskiego powinny spełniać następujące wymagania: - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży budowlanej winien posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej winien posiadać uprawnienia budowlane właściwej specjalności (wraz z instalacjami gazowymi, cieplnymi i wentylacyjno-klimatyzacyjnymi), oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej winien posiadać uprawnienia budowlane właściwej specjalności, oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania - Projekt umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. 202/, Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. 212/, Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Działanie 5.1. Tytuł projektu: Rozbudowa Oddziału Onkohematologicznego w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.