eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkuszówPrzebudowa z remontem ulicy Środkowej i Łachy w Markuszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Markuszów: Przebudowa z remontem ulicy Środkowej i Łachy w Markuszowie
Numer ogłoszenia: 150504 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markuszów , ul. Marka Sobieskiego 1, 24-173 Markuszów, woj. lubelskie, tel. 081 8818072, faks 081 8818064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://markusz_g_s@woi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z remontem ulicy Środkowej i Łachy w Markuszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest wykonanie przebudowy z remontem ulicy Środkowej i Łachy w Markuszowie obejmującego: 1. Ul. Środkowa: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu - 1994,5 m2. - ułożenie warstwy wyrównawczej z masy asfaltowej gr. 2 cm - 1994,5 m2. - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1994,5 m2. - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanej mineraln-bitumicznych 1994,5 m2. - rozebranie krawężników betonowych - 254 m - wykonanie rowków pod krawężniki - 525 m. - wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki 35,438 m3. - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15 x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 525 m. - dodatek za ustawienie krawężników 12 m. - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych szt. 26. - wywiezienie starych krawężników - 7,350 m3. 2. Ul. Łachy: - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką kamienną grubości 10 cm. - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1190 m2. - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm - 1190 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całego przedmiotu zamówienia w wysokości 5000,00. słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 ustawy oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 us. 1 pkt. 4 ustawy ( w przypadku składania ofert wspólnej ww. oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających oferte wspólną. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy ptrzed upływem terminu składania ofert. 3) pełnomocnictwo osób podpisujących oferte do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) aktualne zaświadczenie włąsciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz włąsciwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualną informacje z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://markuszow.bip.e-zeto.com/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Markuszów ul. Marka Sobieskiego 1 24-173 Markuszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Markuszów ul. Marka Sobieskiego 1 24-173 Markuszów popk. nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.