eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćUsługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Zamość: Usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6
Numer ogłoszenia: 150515 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej, stałej, fizycznej ochrony mienia położonego w Zamościu przy ul. Starowiejskiej 6. Dozór mienia, w okresie od dnia 1 października 2009r do 31 grudnia 2009r, nieruchomości zabudowanej, położonej przy ul. Starowiejskiej 6 w Zamościu, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW Nr 53966 przez Sąd Rejonowy VI Wydział Ksiąg Wieczystych w Zamościu, tj. działki nr 243/5 o pow. 6.2194m2 wraz z budowlami i budynkami na niej posadowionymi, obejmującymi: budynek kotłowni, budynek garaży, budynek sprężarkowni, budynek smarów, budynek administracyjny, portiernię, wiatę na maszyny, wiatę stalową, magazyn paliw, wiatę konstrukcji stalowej, betonownię, garaż, konstrukcje stalowe - linii potokowej, halę elementów uzupełniających, halę produkcji podstawowej, warsztat, budynek stolarni, budynek stacji TRAFO, budynek wagi oraz inne urządzenia. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: -wykonywanie usługi ochrony mienia, całodobowo przez co najmniej jednego pracownika ochrony, -wykonywanie usługi ochrony mienia przez pracowników ochrony o odpowiednim do realizacji zamówienia stanie zdrowia i wieku, -dokonanie zmiany personalnej pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, -posiadanie przez pracowników ochrony środków łączności, -jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia, -Wykonawca nie może zlecić części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, -strzeżenie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, -obchód terenu chronionego, -udaremnianie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, -interwencja w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, -wykonywanie czynności sprawdzających wobec osób wchodzących i wychodzących oraz pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na (z) teren(-u) objęty (-ego) ochroną, -nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania. W rozumieniu niniejszej Specyfikacji podwykonawcą jest każda osoba fizyczna nie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz osoba prawna, której Wykonawca zlecił realizację całości lub części zleconych usług, będących przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 Dz. U. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.1 i 2 ustawy. 2) Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu: a) Wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności, b) Wykonawca powinien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, c) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, d) Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, a w szczególności wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (usługa całodobowej ochrony mienia) i wartością brutto (min. 25.000,00 zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze nie zakończonych, zgodnie z zawartą umową, przy czym wartość usług wykonanych już w ramach zawartej umowy nie może być niższa niż 25.000,00 zł brutto. e) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (w przypadku gdy nie dysponuje, lecz będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia), f) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku gdy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) g) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. w zakresie świadczenia usług ochrony mienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt 6 specyfikacji, na podstawie których zostanie dokonana ocena tych warunków ( wg formuły spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu żąda od Wykonawców przedstawienia następujących dokumentów: 1) wypełnionego formularza ofertowego - wg zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3) 3) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej, w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23. ust. 2 ustawy Pzp) - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, 10) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony mienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; wymagana jest co najmniej 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem (usługa całodobowej ochrony mienia) i wartością brutto (min. 25.000,00 zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze nie zakończonych, zgodnie z zawartą umową, przy czym wartość usług wykonanych już w ramach zawartej umowy nie może być niższa niż 25.000,00 zł brutto. 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 12) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje lecz będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, 13) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 14) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł Przez realizację usług zbliżonych zakresem Zamawiający rozumie wykonywanie usług ochrony mienia obiektów. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5,6,7,8 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,5,6 i 8 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu: 16.09.2009r o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 12). Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są : -w zakresie merytorycznym : Krzysztof Stopyra tel. 084 639-20-84 wew.380, fax 084 638-42-96 -w zakresie procedury przetargowej : Małgorzata Strzępek tel. (084) 677-23-50.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.