Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 150518 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania. Zamówienie obejmuje 10 Zadań ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy nr 1 zestaw do prac biurowych 8 szt Zestaw komputerowy nr 2 1 szt. Zestaw komputerowy nr 3 stacja robocza 1 szt. Zestaw komputerowy nr 4 stacja robocza do edycji oraz post produkcji video HD 1 szt. Monitor komputerowy nr 1 1 szt. Monitor komputerowy nr 2 2 szt. Router bezprzewodowy 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 1 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 2 2 szt. Dysk zewnętrzny nr 3 1 szt. Myszka komputerowa 10 szt. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. Komputer przenośny laptop 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 3 1 szt. Zestaw komputerowy nr 5 1 szt Wewnętrzna karta WiFi 1 szt. Netbook 1 szt. ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Adobe Design Standard CS6 Win EDU 2 lic. do umowy 4400223035 Adobe FontFolio 11.1 5 lic. do umowy 4400223035 Adobe Photoshop CS6 PL EDU 1 lic. do umowy 4400223035 FontLab Studio 5 Mac PL 2 lic. FontLab Studio 5 Win PL 3 lic. MS Office 2013 MOLP EDU Win PL 10 lic. MS Office for Mac MOLP EDU PL 1 lic. Autodesk 3ds Max 2013 SLmSLM 1 lic. Cinema 4D VisualiseR14 Vray 2 lic. Core Graphics Suite X6 2 lic. CorelDraw 1 lic. Open Type Classic Collection Vp 10 lic. ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO zakres przedmiotu zamówienia Obiektyw nr 1 1 szt. Aparat fotograficzny z dwoma obiektywami 1 szt Kamera cyfrowa 1 szt. Obiektyw nr 2 1 szt Uniwersalny czytnik kart 1 szt. ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy do systemu motioncapture 1 szt Zestaw do montażu wideo 1 szt. Zestaw komputerowy do fonografii wieloplanowej 1 szt. Monitor LCD 3 szt. Monitor dotykowy z nakładką nr 1 2 szt. Monitor dotykowy nr 2 1 szt. ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Adobe Design Web Premium CS6 Mac EDU 1 lic. do umowy 4400223035Adobe Design Standard CS6 Mac EDU 2 lic. do umowy 4400223035Adobe Production Premium CS6 EDU 1 lic. do umowy 4400223035 ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Apple Remote Desktop 1 lic. Mac OS 10.8 na Intel 1 lic. ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO zakres przedmiotu zamówienia Lustrzanka cyfrowa korpus Obiektywy 3 szt Kamera nr 1 1 szt.Kamera nr 2 1 szt Akumulator 3 szt. Aparat fotograficzny 1 szt.Karty pamięci 8 szt. Monitor podglądowy 2 szt. Zestaw lamp studyjnych 1 szt. ZADANIE NR 8 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Komputer stacjonarny All in one 1 szt. Zestaw komputerowy 1 szt ZADANIE NR 9 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Serwer z konsolą KVM 1 szt. Router 1 szt Zarządzalny przełącznik warstwy 2 2 szt.ZADANIE NR 10 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy Klawiatura i mysz 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach jednej umowy co najmniej 1 zamówienie obejmujące: dla Zadania 1 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 40 000 zł brutto, dla Zadania 2 - dostawę oprogramowania na kwotę min. 60 000 zł brutto, dla Zadania nr 3 - dostawę sprzętu fotograficznego na kwotę min. 5 500 zł brutto, dla Zadania nr 4 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 80 000 zł brutto, dla Zadania nr 5 - dostawę oprogramowania na kwotę min. 4 000 zł brutto, dla Zadania nr 7 - dostawę sprzętu fotograficznego na kwotę min. 80 000 zł brutto, dla Zadania nr 8 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 23 000 zł brutto, dla Zadania nr 9 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 20 000 zł brutto, dla Zadania nr 10 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 2500 zł brutto Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia, wymienionych w Rozdz. V SIWZ, według formuły: spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca składa w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia - Wypełniony formularz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2)Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 4)Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony i będą dopuszczalne w granicach unormowania w art.144 i 145 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu,
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
pok. 217, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, (Sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.