eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 150518 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania. Zamówienie obejmuje 10 Zadań ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy nr 1 zestaw do prac biurowych 8 szt Zestaw komputerowy nr 2 1 szt. Zestaw komputerowy nr 3 stacja robocza 1 szt. Zestaw komputerowy nr 4 stacja robocza do edycji oraz post produkcji video HD 1 szt. Monitor komputerowy nr 1 1 szt. Monitor komputerowy nr 2 2 szt. Router bezprzewodowy 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 1 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 2 2 szt. Dysk zewnętrzny nr 3 1 szt. Myszka komputerowa 10 szt. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. Komputer przenośny laptop 1 szt. Dysk zewnętrzny nr 3 1 szt. Zestaw komputerowy nr 5 1 szt Wewnętrzna karta WiFi 1 szt. Netbook 1 szt. ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Adobe Design Standard CS6 Win EDU 2 lic. do umowy 4400223035 Adobe FontFolio 11.1 5 lic. do umowy 4400223035 Adobe Photoshop CS6 PL EDU 1 lic. do umowy 4400223035 FontLab Studio 5 Mac PL 2 lic. FontLab Studio 5 Win PL 3 lic. MS Office 2013 MOLP EDU Win PL 10 lic. MS Office for Mac MOLP EDU PL 1 lic. Autodesk 3ds Max 2013 SLmSLM 1 lic. Cinema 4D VisualiseR14 Vray 2 lic. Core Graphics Suite X6 2 lic. CorelDraw 1 lic. Open Type Classic Collection Vp 10 lic. ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO zakres przedmiotu zamówienia Obiektyw nr 1 1 szt. Aparat fotograficzny z dwoma obiektywami 1 szt Kamera cyfrowa 1 szt. Obiektyw nr 2 1 szt Uniwersalny czytnik kart 1 szt. ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy do systemu motioncapture 1 szt Zestaw do montażu wideo 1 szt. Zestaw komputerowy do fonografii wieloplanowej 1 szt. Monitor LCD 3 szt. Monitor dotykowy z nakładką nr 1 2 szt. Monitor dotykowy nr 2 1 szt. ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Adobe Design Web Premium CS6 Mac EDU 1 lic. do umowy 4400223035Adobe Design Standard CS6 Mac EDU 2 lic. do umowy 4400223035Adobe Production Premium CS6 EDU 1 lic. do umowy 4400223035 ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA zakres przedmiotu zamówienia Apple Remote Desktop 1 lic. Mac OS 10.8 na Intel 1 lic. ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO zakres przedmiotu zamówienia Lustrzanka cyfrowa korpus Obiektywy 3 szt Kamera nr 1 1 szt.Kamera nr 2 1 szt Akumulator 3 szt. Aparat fotograficzny 1 szt.Karty pamięci 8 szt. Monitor podglądowy 2 szt. Zestaw lamp studyjnych 1 szt. ZADANIE NR 8 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Komputer stacjonarny All in one 1 szt. Zestaw komputerowy 1 szt ZADANIE NR 9 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Serwer z konsolą KVM 1 szt. Router 1 szt Zarządzalny przełącznik warstwy 2 2 szt.ZADANIE NR 10 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO zakres przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy Klawiatura i mysz 2 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach jednej umowy co najmniej 1 zamówienie obejmujące: dla Zadania 1 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 40 000 zł brutto, dla Zadania 2 - dostawę oprogramowania na kwotę min. 60 000 zł brutto, dla Zadania nr 3 - dostawę sprzętu fotograficznego na kwotę min. 5 500 zł brutto, dla Zadania nr 4 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 80 000 zł brutto, dla Zadania nr 5 - dostawę oprogramowania na kwotę min. 4 000 zł brutto, dla Zadania nr 7 - dostawę sprzętu fotograficznego na kwotę min. 80 000 zł brutto, dla Zadania nr 8 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 23 000 zł brutto, dla Zadania nr 9 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 20 000 zł brutto, dla Zadania nr 10 - dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 2500 zł brutto Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia, wymienionych w Rozdz. V SIWZ, według formuły: spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia określonego w Rozdz. V SIWZ według formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca składa w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia - Wypełniony formularz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2)Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 4)Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony i będą dopuszczalne w granicach unormowania w art.144 i 145 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pok. 217, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, (Sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.