eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinKompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Będzin: Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
Numer ogłoszenia: 150530 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Będzinie, ul. Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 3638128, faks 032 3688160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie Sądu Rejonowego w Będzinie w budynkach: przy ul. Sączewskiego 23 o powierzchni użytkowej 2.190,30 m2 przy ul. Sączewskiego 27 o powierzchni użytkowej 350 m2 przy ul. Królowej Jadwigi 2 o powierzchni użytkowej 481,50 m2 oraz bieżące, całoroczne sprzątanie i odśnieżanie w okresie zimowym terenu przed budynkiem Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 23. 2. Wykonawca wykonuje usługę sprzątania własnymi środkami czystości, posiadającymi stosowne atesty potrzebne do realizacji bieżącej umowy, zapewniającymi świeży i przyjemny dla otoczenia zapach. Dokonuje codziennego uzupełnienia łazienek we wszystkie niezbędne środki higieny, tj. papier toaletowy i ręczniki papierowe w kolorze białym, mydło w płynie. Środki czystości należy uwzględniać średniorocznie na ilość zatrudnionych pracowników tj. 140 osób. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia profesjonalnego sprzętu do sprzątania, czyszczenia dywanów, konserwacji i czyszczenia korytarzy, łazienek oraz powierzchni biurowych. 4. Wykonawca realizujący usługę zobowiązuje się do zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątającej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie, ul. Sączewskiego 23, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 5. 2 razy w roku, w okresie wskazanym przez Zamawiającego, wykonanie polimeryzacji powierzchni podłogowych i posadzek: w tym w holu głównym, korytarzy. 6. 2 razy do roku (w okresie wiosennym i jesienno - zimowym) wykonanie usługi dwustronnego mycia świetlika szklanego nad holem głównym w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 23 oraz dwustronnego mycia okien wraz z framugami i parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie: przy ul. Sączewskiego 23 przy ul. Sączewskiego 27 przy ul. Królowej Jadwigi 2 7. Usługa będzie wykonywana przez osoby przeszkolone, posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do wykonywania tego typu usług m.in. uprawnienia do pracy na wysokości. 8. Pielęgnacja pasa zieleni (ogródka) przed budynkiem Sądu. Zabezpieczenie roślin na okres zimowy. 9. Bieżące, całoroczne sprzątanie i odśnieżanie w okresie zimowym terenu przed budynkiem Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Sączewskiego 23, w tym: powierzchnia chodników przy budynku wraz z bramą wjazdową i schodami wejściowymi, miejsca postojowe zastrzeżone przy budynku Sądu - 160 m2 oraz pas zieleni przed Sądem - 40 m2. 10. Chemiczne czyszczenie dywanów znajdujących się we wszystkich pomieszczeniach obiektów Zamawiającego (powierzchnia ok. 50 m2). 11. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń mechanicznych służących do utrzymania porządku wewnątrz i na zewnątrz budynku, wykonywać usługę przy pomocy personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu. 12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i P.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi listę osób świadczących usługę wraz z oświadczeniem, że osoby te nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 14. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są w: opisie przedmiotu zamówienia - wykazie usług - zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ, wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakładem Ochrony Mienia IMPULS S.C. Bogdan Seweryn, Damian Łączyński, ul. 27-go Stycznia 1, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159616,80

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługa powszechnie dostępna o ustalonych, znormalizowanych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.