Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 15053 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Wejherowo: Zakup i dostawa produktów ogólnospożywczych na potrzeby żywienia
w Domu Pomocy Społecznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355118
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
29657800000, ul.
ul. Przebendowskiego
1,
84200
Wejherowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0-58 672-15-91, faks
0-58 672-67-11, e-mail
dpswejherowo@interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów ogólnospożywczych na potrzeby żywienia w Domu Pomocy Społecznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.AG.3310.1.16.BK
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Aromaty do ciast 5 ml szt. 50, Cukier waniliowy 32g szt. 250, Cynamon 20g szt. 100, Herbata granulowana 80g szt. 500, Kakao 200g szt. 100, Kwasek cytrynowy 20g szt. 320, Liście laurowe 7g szt. 150, Musztarda 480g szt. 330, Ocet spirytusowy 10% 0,5 litra szt. 20, Papryka mielona słodka i ostra 20g szt. 200, Pieprz naturalny 15g szt. 300, Pieprz cytrynowy 20g szt.20 Proszek do pieczenia 18g szt.50, Przyprawa do piernika 20g szt.15, Soda oczyszczona 60g szt. 15, Sól paczkowana kg 400, Ziele angielskie 15g szt. 150, Herbatniki petit 50g szt. 1200, Budyń 40g szt. 650, Galaretki 75g szt. 500, Przyprawa ziołowa Bazylia 10g szt.20, Przyprawa zioła prowansaldzkie 10g szt.20, Kucharek przyprawa do potraw 1 kg szt.50 Kawa zbożowa 500g szt.70, Keczup łagodny 480g szt. 350, Kisiel 40g szt. 1000, Majonez Winiary 900g szt. 120, Pieprz ziołowy 20g szt. 100, Fix Knorr do potraw chińskich 39g szt. 30, Fix Spaghetti Bolognese 44g szt.. 20, Rodzynki sułtanki 100g szt.70, Żelatyna 50g szt. 300, Żurek w butelce 0,5l szt.20, Śliwki kalifornijskie 100g op.20, Mąka ziemniaczana kg 50, Ananasy w syropie 580g szt. 60 , Dżem owocowy słodzony 270g szt. 300 , Kompot owocowy 900ml szt. 800, Marmolada 600g szt. 50, Kukurydza konserwowa 400g szt.100, Powidła 290g szt. 60, Syrop 500 ml szt.700, Śliwki suszone kg 1, Cukier puder kg 30, Cukier torebki kg 1200, Miód sztuczny 380g szt. 150, Fasolka szparagowa 820g szt. 250, Groszek konserwowy 400g szt. 220, Chrzan 170g szt. 90, Ćwikła z chrzanem 350ml szt. 30, Koncentrat pomidorowy 900g szt. 180, Majeranek 7g szt.210, Marchew z groszkiem 920g szt.220, Ogórki konserwowe 900g szt. 300, Mak kg 20, Olej 1 litr szt. 20, Olej 3 litr 85, Kasza gryczana kg 60, Kasza manna kg 250, Rozmaryn10g,op.20 Kasza wiejska kg 100, Makaron nitki 500g szt. 200, Makaron kolanko 500g szt. 200, Makaron świderki 500g szt. 400, Mąka tortowa 1kg- typ 500 kg 130, Mąka wrocławska 1kg - typ 500 kg 700. Płatki owsiane 1kg kg 110, Ryż biały długo- ziarnisty kg 350, Przyprawa ziołowa Oregano 10g szt.30, Przyprawa ziołowa Tymianek 10g szt.20, Przyprawa ziołowa Lubczyk 10g szt.20, Przyprawa ziołowa Kolendra 17g szt.20, Przyprawa ziołowa Estragon 10g szt.20, Winiary przyprawa w płynie do zup. sosów i sałatek 1000g szt.120, Przyprawa goździki całe 10g szt.5, Przyprawa kminek cały/ mielony 20g szt.5, Czosnek granulowany 20g szt. 20 Sos do spaghetti 350g szt.15 Sos słodko kwaśny 350g szt.15
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
15800000-6,
15830000-5,
15860000-4,
15870000-7,
15320000-7,
15332200-6,
15411000-2,
15840000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25771.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 28080.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych
- Budowa komory podnoszenia ciśnienia wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 64/5 w Gniewowie
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych oraz likwidacja dwóch ujęć wód podziemnych w miejscowości Kąpino w gminie Wejherowo.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
- Świadczenie usług schronienia dla kobiet, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.