eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w Szkole Podstawowej nr 18 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n.Remonty placówek oświaty i wychowania. Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Olsztyn: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w Szkole Podstawowej nr 18 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n.: Remonty placówek oświaty i wychowania. Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Numer ogłoszenia: 150547 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie, ul. Żytnia 71, 10-822 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 15 65, fax 089 527 15 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w Szkole Podstawowej nr 18 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego p.n.: Remonty placówek oświaty i wychowania. Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania obejmuje: -wymianę moskitiery- wymianę okien drewnianych na PCV, - wymianę podokienników zewnętrznych , - malowanie ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - wywiezienie materiałów z rozbiórki na wysypisko. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez inż. Romualda Drankowicza Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki nr 4 do SIWZ. Oferowana stolarka okienna musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, a także musi posiadać aktualną aprobatę techniczną ITB oraz aktualny certyfikat zgodności z aprobatą ITB wydany producentowi stolarki lub deklarację producenta o zgodności wyrobu z aprobatą techniczną ITB.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej o wartości co najmniej równej kwocie 50.000,00 zł (z VAT), dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, ma wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Co najmniej jedna robota budowlana wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu wymiany lub wstawieniu w nowym obiekcie stolarki okiennej o wartości co najmniej równej kwocie 50.000 zł (z VAT). 4) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 3), zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (konstrukcyjno - budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, 6) aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można otrzymać w Szkole Podstawowej nr18 w Olsztynie, ul. Żytnia 71 , pok.101..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Żytnia 71, 10-822 Olsztyn, pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 5 lat licząc od dnia ich odbioru. 2.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo. 5.Znak: SP18. 3410-08/08 6.Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2008 r. o godzinie 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.