eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym - BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ I JRG W LUBLIŃCU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Lubliniec: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym - BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ I JRG W LUBLIŃCU.
Numer ogłoszenia: 150559 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sokoła 13, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510730, fax 034 3510732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-lubliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym - BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ I JRG W LUBLIŃCU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym dotyczącym budowy KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ I JRG W LUBLIŃCU polegającym na remoncie istniejącego budynku oraz dobudowie nowego budynku wraz z infrastrukturą techniczną. Lokalizacja inwestycji: Lubliniec, ul. PCK nr 10. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: dobudowę trzykondygnacyjnego budynku, a w części czterokondygnacyjnego z wieżą i masztem radiowym; remont istniejącego budynku obejmujący: termomodernizację, wymianę bram garażowych, modernizację części parterowej i piętrowej oraz wymianę dachu; W nowym obiekcie powstaną cztery stanowiska garażowe dla pojazdów ratowniczych, pomieszczenia socjalno-bytowe załogi JRG, pomieszczenia administracyjno-biurowe komendy, stanowisko kierowania wraz z całą infrastrukturą techniczną. Dane ogólne budynku: powierzchnia całkowita istniejącego budynku - 1 435,00 m2; powierzchnia całkowita projektowanego budynku - 2 100,00 m2; powierzchnia całkowita razem - 3 535,00 m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: nie wymaga się składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują pełnienie, tj zakończenie, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania funkcji inwestora zastępczego na co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku na kwotę co najmniej 1.000 000,00 zł; c) dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z min. 5-letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru; d) dysponowanie osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. e) zobowiązanie się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży nw dokumenty: ·Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie [a] oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ·Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie [b] oferta musi zawierać: a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon Zamawiającego, nazwę i adres obiektu, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, opis zakresu wykonywanych czynności związanych z pełnieniem funkcji inwestora zastępczego, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość inwestycji. b) Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie. ·Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie [c] i [d] oferta musi zawierać: a) imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję koordynatora inspektorów nadzoru i inspektorów nadzoru wraz z ich stażem pracy związanym z pełnieniem funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru; b) kopię uprawnień budowlanych ww. osób; c) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. ·Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie [e] oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł - treść tego oświadczenia jest zawarta w punkcie 9 załącznika nr 2 do siwz - druk [Oferta]. ·Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk [Oferta] (załącznik nr 2 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-lubliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: mchrzastek@straz-lubliniec.pl; oraz w siedzibie zamawiającego u Pana asp. sztab. Andrzeja Dawidowicz, pokój nr 5 , tel. 034-35-10-735, urzędującego w godz. od 07:30 do 15:30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 14:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu ul Sokoła 13 42-700 Lubliniec pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.