eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Motyczu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Motycz: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Motyczu.
Numer ogłoszenia: 150562 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156437 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Motyczu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody na działce nr 188 w miejscowości Motycz, w zakresie: wymiany urządzeń technologicznych wraz z instalacją wewnętrzną w budynku stacji uzdatniania wody wykonania fundamentów pod zbiorniki filtrów i aeratora oraz kanału pod nowy zestaw hydroforowy zamontowania w studni głębinowej nowego orurowania oraz armatury wykonania fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w chlorowni montażu urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody modernizacji instalacji elektrycznej (oświetlenie wewnętrznego oraz zasilanie urządzeń technologicznych wykonania robót budowlanych związanych przebudową budynku 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji oraz przedmiary robót stanowiące element pomocniczy do wyceny oferty, które nie stanowią podstawy do ostatecznej kalkulacji wykonanych robót. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. W stosunku do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów i pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających opisanym w dokumentacji projektowej. W odniesieniu do proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisanym w projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca zobowiązany jest wskazać rozwiązania równoważne podając ich nazwę znak lub pochodzenie oraz charakterystyczne parametry..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALCOMPACT Sp. z o.o.;, ul. Wierzbowa 23,, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 730219,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 559650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 797580,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.