eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiątekDostawa energii cieplnej do budynku użytkowanego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku w sezonie grzewczym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Piątek: Dostawa energii cieplnej do budynku użytkowanego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku w sezonie grzewczym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 150595 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa , ul. Kutnowska 19/1, 99-120 Piątek, woj. łódzkie, tel. 024 3894100, faks 024 3894100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.scholaris.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej do budynku użytkowanego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku w sezonie grzewczym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę oraz sprzedaż czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania do budynku należącego do Powiatu Łęczyckiego, położonego w Piątku przy ul. Kutnowskiej 19, użytkowanego przez Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku, ul. Kutnowska 19 w sezonie grzewczym 2009/2010 1. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. ciągłą i nieprzerwaną dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania do budynku Centrum Kształcenia Praktycznego i Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa w Piątku, 2.2. przesył czynnika cieplnego ze źródła ciepła do węzła cieplnego Zamawiającego, 2.3. pomiar ilości ciepła i rozliczenie z Zamawiającym . 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia winien prowadzić swoją działalność zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 1997 r. Nr 54, poz. 384 z późniejszymi zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy ( o ile obowiązujące przepisy prawa tego wymagają ). 4. Szacunkowe zużycie ciepła - do 4000 GJ w sezonie grzewczym. 5. Wymagany termin dostawy ciepła : 15 października 2009 roku . 6. Dostawa ciepła z kotłowni Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z budową kotłów i przesyłem, zgodnie z zasadą. Lokalizacja kotłowni w budynku Zamawiającego. Włączenie kotłowni do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania Zamawiającego wykona dostawca ciepła na swój koszt. 7. Montaż legalizowanych urządzeń pomiarowych - liczników ciepła wykona dostawca ciepła we własnym zakresie. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.33.00.00 - 40.33.00.00 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 21 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP tj.: 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności i czynności - posiadają uprawnienia w zakresie wytwarzania energii cieplnej oraz jej przesyłu i dystrybucji, 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły : spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich spełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty prosimy dołączyć: 1. formularz - oferta (załącznik nr 1) 2. oświadczenie (załącznik nr 2) 3. wpis do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione w okresie ostatnich 6m-cy). 4. oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek ZUS i podatków w Urzędzie Skarbowym ( załącznik nr 3) 5. zaakceptowany wzór umowy(załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.scholaris.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa ul. Kutnowska 19 99-120 Piątek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa - sekretariat ul. Kutnowska 19 99-120 Piątek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.