Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-10
Poznań: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców pododdziałów rozpoznawczych PATROL
Numer ogłoszenia: 150643 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców pododdziałów rozpoznawczych PATROL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców pododdziałów rozpoznawczych PATROL składającym się z 3 zadań: ZADANIE nr 1 Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego realizowane w częściach: CZĘŚĆ A w etapach: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP lI - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca. CZĘŚĆ B - Kurs dla instruktorów survivalu ZADANIE nr 2 Szkolenie z ratownictwa taktycznego realizowane w II etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP II - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca. ZADANIE nr 3 Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w II etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP II - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5 (5/1-zadanie nr 1, 5/2-zadanie nr 2, 5/3-zadanie nr 3) do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia : dla zadania nr 1 Cześć A ETAP l: 16-27.09.2014 ETAP II: 12-16.10.2014 Cześć B 03-07.11.2014 dla zadania nr 2 ETAP l: 22-24.09.2014 ETAP II: 04-08.10.2014 dla zadania nr 3 ETAP l: 17-22.09.2014 ETAP II: 30.09-11.10.2014.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami (instruktorami) w tym: dla zadania nr 1: minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu CZEŚĆ A - ETAP I posiadającymi łącznie: a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego; b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 3 lata; c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego -w tym co najmniej 3 szkolenia. minimum 1 instruktorem prowadzącymi zajęcia w szkoleniu CZĘSĆ B posiadającymi łącznie: a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego; b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 3 lata; c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego -w tym co najmniej 3 szkolenia. dla zadania nr 2 minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAT I i II posiadającymi łącznie: a) uprawnienia instruktora Tactical Combat Casulaty Care ; b) doświadczenie w prowadzeniu kursów (szkoleń) z zakresu TCCC (Tactical Combat Casulaty Care) dla jednostek specjalnych -w tym co najmniej 2 kursy (szkolenia). w tym 1 z instruktorów musi posiadać dodatkowo udokumentowany ukończony kurs 18 Delta Special Operations Combat Medic; dla zadania nr 3 minimum 4 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAP I i II posiadającymi łącznie: a) udokumentowaną minimum 5 letnią służbę w jednostkach specjalnych WP; b) udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym w sekcji działań specjalnych lub w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP; c) udokumentowane zaliczenie kursu weryfikacyjnego (selekcja) do jednostki specjalnej organizowany przez jednostkę specjalną WP; d) udokumentowaną służbę pełnioną w PKW Irak w pododdziale specjalnym lub w PKW Afganistan w Task Force Sił Specjalnych ISAF: TF-49 lub TF-50; w tym 2 instruktorów musi posiadać dodatkowo udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym dowódca sekcji lub dowódca grupy w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP lub w TF-49 lub w TF-50; Sposób spełnienia warunku-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ; c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie). Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) dokumenty potwierdzające wykazane w załączniku nr 6 do SIWZ uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie osób (instruktorów) przewidzianych do realizacji zamówienia. Nie dostarczenie dokumentów wymienionych powyżej w terminie wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III do SIWZ - Projekt umowy dla zadań od 1 do 3. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych, którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 4. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu rozpoczęcia pierwszego etapu kursu w przypadku nie podpisania umowy do dnia planowanego rozpoczęcia kursu. W takim przypadku kurs rozpocznie się niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów lub ich części.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 5, wejście C, pok nr 6-7,w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 09:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kncelaria Jawna budynek nr 2, pokój 17A w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego realizowane w częściach: CZĘŚĆ A w etapach: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP lI - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca. CZĘŚĆ B - Kurs dla instruktorów survivalu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5/1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 Szkolenie z ratownictwa taktycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z ratownictwa taktycznego realizowane w II etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP II - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5/2do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.32.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3 Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w II etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego. ETAP II - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym z wykorzystaniem śmigłowca; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5/3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi edukacji medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.