Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Dąbrowa Górnicza: Przebudowa obiektów sportowych przy SP-17 w Dąbrowie Górniczej ul. Ofiar Katynia 76 w ramach zadania inwestycyjnego p. n. Budowa i modernizacja przyszkolnych i gminnych baz sportowo- rekreacyjnych.
Numer ogłoszenia: 150648 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektów sportowych przy SP-17 w Dąbrowie Górniczej ul. Ofiar Katynia 76 w ramach zadania inwestycyjnego p. n. Budowa i modernizacja przyszkolnych i gminnych baz sportowo- rekreacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o warości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym p. n. Przebudowa obiektów sportowych przy SP-17 w Dąbrowie Górniczej ul. Ofiar Katynia 76, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami. 2. W zakresie robót budowlanych jest wykonanie : -boiska do piłki ręcznej o wymiarach 22 x 44m w nawierzchni z trawy sztucznej, -boiska wielofunkcyjnego o wym. 17x 30m o nawierzchni poliuretanowej w tym: -boisko do koszykówki o wymiarach 15 x 28 m, -boisko do siatkówki o wymiarach 13 x 24 m wpisane w boisko do koszykówki, --bieżni czterotorowej o długości 60 m w nawierzchni poliuretanowej - skok w dal, -chodników, -skarp wzmocnionych płytami ażurowymi, - montażu wyposażenia, - naprawy muru oporowego. 3. Wykonawcy mogą stosować zgodnie z art.29 do 30 ustawy urządzenia techniczne i materiały równoważne. II. Wymagania dotyczące norm, atestów i autoryzacji. 1. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub ważne aprobaty techniczne ITB ( pełne ), lub rekomendacje techniczne RTB ( pełne) lub inne dokumenty ,wydane przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów, potwierdzające, że oferowane nawierzchnie poliuretanowe posiadają żądane parametry techniczne. 2. Badanie na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub ważna aprobata techniczna ITB ( pełna ), lub rekomendacja techniczna RTB ( pełna) lub inny dokument ,wydany przez instytucję uprawnioną do badań i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, że oferowana nawierzchnia z trawy sztucznej posiada żądane parametry techniczne. 3. Atesty PZH lub równoważne na każdą z oferowanych nawierzchni sportowych. 4. Autoryzacja producenta zestawów do wykonywania oferowanych nawierzchni sportowych. Autoryzacja musi być wydana specjalnie na w/w zadanie. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania każdej z oferowanych konkretnych rodzajów nawierzchni sportowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 Ustawy w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: GETIN Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: -Kierownik Budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; -Kierownik Robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku posiadania dwóch z w/w uprawnień przez jedną osobę dopuszczalne jest łączenie funkcji. 4. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty o następującym zakresie minimalnym: - co najmniej 2 roboty, których przedmiotem była budowa boiska sportowego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 950 m2 każda wraz z podbudową i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze), - co najmniej 2 roboty, których przedmiotem była budowa boiska lub bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 500 m2 każda , wraz z podbudową i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze). 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną /w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ - (wskazana data podpisania oświadczenia.) 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ (wskazana data podpisania wykazu). Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się robotę o następującym zakresie minimalnym: - co najmniej 2 roboty, których przedmiotem była budowa boiska sportowego o nawierzchni sztuczna trawa o powierzchni minimum 950 m2 każda wraz z podbudową i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze), - co najmniej 2 roboty, których przedmiotem była budowa boiska lub bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 500 m2 każda , wraz z podbudową i robotami towarzyszącymi (np. ciągi piesze). 1.5 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ (wskazana data podpisania wykazu). W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz załączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Izby dla następujących osób: -Kierownik Budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -Kierownik Robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku posiadania dwóch z w/w uprawnień przez jedną osobę dopuszczalne jest łączenie funkcji. 1.6. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 2.1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ - (wskazana data podpisania oferty), 2.2. Dowód wniesienia wadium. 2.3. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną , polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. 2.4. Oświadczenie o danych wyjściowych do kosztorysowania - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2.5. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub ważne aprobaty techniczne ITB( pełne ), lub rekomendacje techniczne RTB ( pełne) lub inne dokumenty ,wydane przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów, potwierdzające, że oferowane nawierzchnie poliuretanowe posiadają żądane parametry techniczne. 2.6. Badanie na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub ważna aprobata techniczna ITB( pełna ), lub rekomendacja techniczna RTB ( pełna) lub inny dokument ,wydany przez instytucję uprawnioną do badań i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, że oferowana nawierzchnia z trawy sztucznej posiada żądane parametry techniczne. 2.7. Atesty PZH lub równoważne na każdą z oferowanych nawierzchni sportowych. 2.8. Autoryzację producenta zestawów do wykonywania oferowanych nawierzchni sportowych. Autoryzacja musi być wydana specjalnie na w/w zadanie. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania każdej z oferowanych konkretnych rodzajów nawierzchni sportowych. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1.1 oraz 11.1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 4.1 oraz 4.2 uwag stosuje się odpowiednio. 6. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 10. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pokój nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pokój nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11.1.1; 11.1.3 oraz 11.1.6 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku dokumentu wymienionego w pkt 11.1.6 SIWZ - polisy Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej polisy wystawionej na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt 11.1.4; 11.1.5, 11.2.2, 11.2.5 do 11.2.8 SIWZ Wykonawcy składają łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (pkt. 11.2.1), Kosztorys ofertowy (pkt.11.2.3) oraz Oświadczenie o danych wyjściowych do kosztorysowania (pkt. 11.2.4) winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.