Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-27
Biłgoraj: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 150649 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6867079, fax 084 6881820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 1 Biłgoraj. Zad. 1 nośnik pługa średniego bocznego samochód o ład. 8-10 ton 8 000 km Zad. 2 nośnik pługa średniego czołowego samochód o ład. 8-10 ton 5 000 km Zad. 3 spycharka 50-75 KM 100 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. Zad. 4 równiarka 100 godz. Zad. 5 spycharka 50- 75 KM 50 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 3 Teodorówka Zad. 6 równiarka 100 godz. Zad. 7 spycharka 50-75 KM 50 godz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.21.31.00 - 90.21.31.00 Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierowca , maszynista ) posiadają wymagane uprawnienia, b) wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu , na które składa swoja ofertę, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia w tym; a) posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5 ) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy, Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4, d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5, e) Polisę , a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok nr 2 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nośnik pługa średniego bocznego samochód o ład. 8-10 ton 8 000 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nośnik pługa średniego czołowego samochód o ład. 8-10 ton 5 000 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: spycharka 50-75 KM 100 godz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: równiarka 100 godz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: spycharka 50-75 KM 50 godz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6 równiarka 100 godz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: spycharka 50-75 KM 50 godz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Zakład Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja w terminie do 31.12.2027 r
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - listopad 2024
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.