eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GręboszówRemont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Gręboszów: Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie
Numer ogłoszenia: 150670 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie. Pow. zabudowy - 221,10 m2, pow. użytkowa - 141,70 m2, pow. użytkowa po zagospodarowaniu poddasza - 182,70 m2, kubatura - 539,60 m3. Lokalizacja - miejscowość Gręboszów, działka nr 364 obręb Gręboszów. Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje: 1) przebudowa zadaszenia 2) remont sanitariatów przedszkolnych (dla dzieci) i dla personelu 3) remont pomieszczeń kuchennych wraz z ich zagospodarowaniem ( z wyposażeniem) 4) zagospodarowanie części poddasza, do tej pory nieużywanego 5) przebudowa ścianek działowych na parterze i poddaszu 6) przebudowa kominów 7) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i stolarki okiennej 8) wykonanie elewacji z ociepleniem 9) izolacja ścian zewnętrznych i wewnętrznych 10) remont instalacji wewnętrznych i zewnętrznych (wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, kanalizacji opadowej, instalacji elektrycznej, odgromowej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatkach: nr 8 (przedmiar robót), nr 9 (projekt remontu), nr 10 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium przetargowego w kwocie 7 000,00 zł,słownie: siedem tysięcy złotych, które winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Nr 33 94621013 2004 4000 1498 0006 Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej Oddział Gręboszów z dopiskiem Wadium do przetargu na remont przedszkola. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 60 dni od daty otwarcia ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który wniesie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie, jego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć go z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek oferenta. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą się odpowiednim doświadczeniem t.j.: w ostatnich 5 latach, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia,- uzyskali w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust 1 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, winien złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej należy dołączyć również umowę spółki cywilnej. b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien złożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. -wg (wzoru) dodatek nr 3 do SIWZ. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy załączyć odpis odpowiednich uprawnień budowlanych umożliwiających sprawowanie funkcji kierownika budowy, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności jego do samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa 2 pkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) wykaz podwykonawców, posiadane ich kwalifikacje oraz rodzaj i wartości powierzonej im części zamówienia - wg (wzoru) dodatek nr 4 do SIWZ. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. -wg (wzoru) dodatek nr 5 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że wykonał tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie (potwierdzone protokołami odbioru, referencjami itp.), e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - według (wzoru) dodatek nr 6 do SIWZ; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2e), wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien złożyć oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - wg (wzoru) dodatek nr 7 do SIWZ, dołączając: a) sprawozdanie finansowe za ostatni rok, b) dokument, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w ostatnim roku osiągnął obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 krotna wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia, c) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia, d) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z w/w informacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy winien złożyć oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -według (wzoru) dodatek. Nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl BIP Małopolska gmina Greboszów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gręboszów,33-260 Gręboszów 144, pokój nr 2 (parter) lub za pośrednictwem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. Cena 100 zł +22% VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 11 (pietro) - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.