eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA - LOKALE SOCJALNE W BUDYNKU W NIEPARCIE NR 50

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Krobia: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA - LOKALE SOCJALNE W BUDYNKU W NIEPARCIE NR 50
Numer ogłoszenia: 150689 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114107 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krobia, Rynek 1, 63-840 Krobia, woj. wielkopolskie, tel. 065 5711111, faks 065 5711111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA - LOKALE SOCJALNE W BUDYNKU W NIEPARCIE NR 50.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA MIESZKANIA - LOKALE SOCJALNE W BUDYNKU W NIEPARCIE NR 50 Planuje się przebudowę istniejącego poddasza świetlicy wiejskiej w Nieparcie, w wyniku której powstaną 3 niezależne mieszkania. Mieszkania te dostępne będą z niezależnej klatki schodowej. W skład każdego z mieszkań wchodzą: dwa pokoje, kuchnia, łazienka oraz część komunikacyjna. W związku z projektowanymi pracami przebudowy poddasza wprowadzono też niewielkie zmiany w pomieszczeniach parteru wynikające z uprzedniego (niezgodnego z pierwotną funkcją) sposobu użytkowania klatki schodowej prowadzącej na poddasze (magazyn sklepu). Prace budowlane polegać będą na całkowitym demontażu ścianek działowych poddasza, sufitów, podłóg, tynków wewnętrznych oraz pokrycia dachowego (zdjęcie dachówki). Zaprojektowano budowę nowych ścianek działowych. Wymianę zniszczonych podłóg, posadzek, sufitów. Nowe tynki wewnętrzne na ścianach murowanych. Wymianę pokrycia dachowego oraz pozostałych warstw dachu (z wyjątkiem więźby). Wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych. Dodatkowo montaż dwóch podciągów podpierających jętkę więźby dachowej. Prace tynkarskie i malarskie zewnętrzne. Budowę nowych schodów zewnętrznych (prowadzących do klatki schodowej). ZAKRES RZECZOWY: 1. Roboty budowlane: -roboty rozbiórkowe -roboty ciesielskie -roboty pokrywcze -kominy -schody zewnętrzne -roboty budowlane -parter -roboty budowlane -poddasze -elewacja 2. Roboty instalacyjne: -instalacje gazowe -instalacja wewnętrzna wody ciepłej i zimnej -instalacja kanalizacyjna -zewnętrzna instalacja kanalizacyjna -instalacja c.o. 3. Roboty elektryczne: -roboty demontażowe -złącza, tablice rozdzielcze, WLZ -okablowanie -osprzęt -oprawy -instalacja połączeń wyrównawczych -instalacja odgromowa -pomiary Dokumentacja techniczna do wglądu w Urzędzie Miejskim w Krobi, pok. Nr 6 Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Kierownik budowy jest obowiązany, w oparciu o informację, o której mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 1b Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, sporządzić lub zapewnić sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami oraz zasadami polskich i branżowych norm. Wykonawca powinien zastosować następujące stawki VAT: Kosztorysy A, B, C -stawka podatku VAT 8% Kosztorysy D, E, F -stawka podatku VAT 23%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO - UDZIELENIE FINANSOWEGO WSPARCIA ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU DOPŁAT..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIAN BZDĘGA, UL. SZKOLNA 54, 63-830 PĘPOWO, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 343901,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236432,04

  • Oferta z najniższą ceną: 236432,04 / Oferta z najwyższą ceną: 424284,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.