eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRoboty drogowe - ZP-22/2007ZADANIE 1 - Remont ulicy Słowackiego w Myślenicach na odcinku około 200 m ZADANIE 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr K1685 w miejscowości Tokarnia - odc. dł. 723 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Myślenice: Roboty drogowe - ZP-22/2007: ZADANIE 1 - Remont ulicy Słowackiego w Myślenicach na odcinku około 200 m ZADANIE 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr K1685 w miejscowości Tokarnia - odc. dł. 723 m
Numer ogłoszenia: 150690 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, fax 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe - ZP-22/2007: ZADANIE 1 - Remont ulicy Słowackiego w Myślenicach na odcinku około 200 m ZADANIE 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr K1685 w miejscowości Tokarnia - odc. dł. 723 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na: Zadanie 1: - rozbiórka krawężników betonowych - 175 m, - rozebranie ścieków betonowych - 218 m, - frezowanie nawierzchni - 1577 m2, - wykonanie chodnika - 153 m (opaska wzdłuż Bysinki szer. 1m), - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa wiążąca gr. 4 cm - 1500 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1500 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 5 cm - 77 m2 (nawierzchnia na moście), - regulacją urządzeń podziemnych (studnie) - 9 szt. Zadanie 2: - frezowanie nawierzchni - 277 m2, - wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną - 272,6 t, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 4 m - 840 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 5 cm - 3 680 m2, - uzupełnienie pobocza jednostronne - 27 m3. Szczegółowe zakresy w przedmiarach robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 Ustawy). 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zadanie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w ramach której wykonywał będzie zamówienie. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; b) posiadał własny lub dysponował dla zadań następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia: - 1 koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3 - 1 samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t, - 1 samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t - 1 rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m - 1 walec ogumiony -1 walec stateczny 10,0 t - 1 wibrator powierzchniowy do 225 kg c) na zadania stanowiące przedmiot zamówienia, dysponował, co najmniej jedną osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi; - przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowlanych drogowych o równoważnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej. Do Oferty należy dołączyć: - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych - zał. nr 2 6. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca - zał. nr 3 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie; - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych - zał. nr 4 8. Wykaz wszystkich zrealizowanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające), potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie - zał. nr 5 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 10.1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 oraz art. 6 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem. 10.2. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością). 11. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Słowackiego w Myślenicach na odcinku około 200 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Słowackiego polegajacy na: - rozbiórka krawężników betonowych - 175 m, - rozebranie ścieków betonowych - 218 m, - frezowanie nawierzchni - 1577 m2, - wykonanie chodnika - 153 m (opaska wzdłuż Bysinki szer. 1m), - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa wiążąca gr. 4 cm - 1500 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1500 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 5 cm - 77 m2 (nawierzchnia na moście), - regulacją urządzeń podziemnych (studnie) - 9 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modrenizacja drogi powiatowej nr K1685 w miejscowości Tokarnia - odc. dł. 723 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi polegająca na: - frezowanie nawierzchni - 277 m2, - wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną - 272,6 t, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 4 m - 840 m2, - nawierzchnia z masy bitumicznej warstwa ścieralna gr. 5 cm - 3 680 m2, - uzupełnienie pobocza jednostronne - 27 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.