Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1506 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Poznań: Dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń projektu NAMO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuNAMO Narrative Modes of Historical Discourse in Asia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342721
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1293330000, ul.
ul. Wieniawskiego
1,
61-712
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8294440,
61 8291650, faks
61 8294012, e-mail
przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń projektu NAMO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/4599/D/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ. o Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe. oZamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę mebla/urządzenia/krzesła na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego mebla/urządzenia/krzeseł. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru mebli. oEwentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. oWykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. oWykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę mebla/krzesła/fotela jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty kartę katalogową, opis techniczny mebla (cechy funkcjonalne, ergonomiczne, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni) z wyraźnym wskazaniem mebla, którego opis dotyczy. Karta katalogowa mebla to minimum jedna, osobna karta katalogowa, musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Na podstawie dołączonego do oferty opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. oW przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje. oPrezentacja oferty: Wykonawca wraz ofertą dostarczy prezentację w postaci zmontowanych mebli. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ w rozdz. XIII parametrów. Nie jest wymagane aby ww. meble wykonane były we wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce płyty, stelaża oraz wymiarach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania, Wykonawca nie może demonstrować innych mebli, niż te meble które zaoferuje w ofercie. oZamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. oWykonawca załączy do oferty zaświadczenia (atesty, certyfikaty, wyniki badań, świadectwa itp.), zgodnie z poniższym wykazem. Dokumenty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń oraz muszą być złożone osobno dla każdego niżej wymienionego mebla: Poz. 4 Komoda - Skóra ekologiczna: zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: spełnienie normy BS 5852-1, odporność na ścieranie - min. 40000 cykli Martindale´a; Poz. 6 Stół - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 1730:2013-04 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 7 Biurko - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) potwierdzające zgodność i z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 1730:2013-04 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 16 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 17 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 20 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.)z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 21 Szafa - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) z normami dotyczącymi jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007 i PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wystawiania tego typu zaświadczeń; Poz. 22 Krzesło obrotowe - 1.Siatka oparcia - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: trudnozapalność zgodnie z normą EN 1021-1 oraz EN 1021-2,odporność na ścieranie na poziomie 70 000 cykli Martindale´a zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2,odporności na piling 5 zgodnie z normą EN ISO 12945-2; 2. Krzesło - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające: spełnianie normy określającej obrotowe krzesła biurowe PN EN 1335-1,Posiadanie pozytywnej oceny potwierdzającej zgodność z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1998 r. Poz. 23 Krzesło obrotowe - zaświadczenie (atest, certyfikat, wyniki badań, świadectwa itp.) potwierdzające, że krzesło spełnia normę określającą obrotowe krzesła biurowe PN EN 1535. o Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne o Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować gabaryty mebli. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego. o Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny / tapicerki- dostarczy próbniki tkanin tapicerskich / stelażu, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach. o Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. o Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko Collegium Historicum UAM przy ul. Św. Marcin 78 w Poznaniu. o Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. o Wykonawca zobowiązany jest do: zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. osprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. o Wymienione w niniejszej specyfikacji meble stanowią wzór według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - w stylu jak te, które stanowią przedmiot zamówienia. - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego, - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego o Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90778.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 99192.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.