Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Rzeszów: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2008-2010 (6 zadań)
Numer ogłoszenia: 15070 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2008-2010 (6 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na gorąco - 28 990 m2; -remont wyboi masą na zimno - 2 825 m2; -remont nawierzchni remonterem- 80 610 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 24 860 m2; -wykonanie krótkich nakładek 60 198 m2; -likwidację przełomów ciężkich -900 m2; -frezowanie nawierzchni - 20 850 m2; -profilowanie masą bitumiczną - 1 470t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym -39 630 m2; -ścinanie poboczy - 36 000 m2; pogłębianie (oczyszczanie) rowów - 65 500 m;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 16 306,00 PLN; Zadanie nr 2 - 16 442,00 PLN; Zadanie nr 3 - 21 555,00 PLN; Zadanie nr 5 - 16 366,00 PLN; Zadanie nr 6 - 20 449,00 PLN; Zadanie nr 7 - 20 692,00 PLN;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia - min: - Kierownik Budowy - 1 osoba - całkowite doświadczenie 3 lata; - Majster (dla każdej ze zmian w systemie dwuzmianowym) - 2 osoby - całkowite doswiadczenie 2 lata; UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej 3) posiadają potencjał sprzętowy - min. - na jedno zadanie (RDW): 1. zespół do otaczania kruszywa min. 50 mg/godz. - 1 szt. 2. rozścielacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 95% - 1 szt. 3. walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 mg - 1 szt. 4. walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 mg - 2 szt. 5. walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - 1 szt. 6. szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka) - 2 szt. 7. skrapiarka - 1 szt. 8. remonter - 1 szt. 9. recykler - 1 szt. 10. ścinarka poboczy - 1 szt. 11. koparka z osprzętem do odmulania rowów - 1 szt. 12. samochód samowyładowczy - 1 szt. 13. frezarka - 1 szt. 14. palnik do ogrzewania kruszywa i remontowanej nawierzchni - 1 szt. 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót w okresie ostatnich 5-ciu lat: - remont emulsją asfaltową i grysem (remonterem) - 1000 m2 -załącznik Nr 5a do oferty; - remont masą na gorąco - 1000 m2 - załącznik Nr 5b do oferty; - powierzchniowe utrwalenie - 10 000 m2 - załącznik Nr 5c do oferty; - odnowy lub modernizacje nawierzchni - 50 000m2 - załącznik Nr 5d do oferty poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 24 miesiące na nakładki, licząc od odbioru częściowego na zakończenie każdego roku. - 12 miesięcy na pozostałe roboty licząc od odbioru częściowego na zakończenie każdego roku. 6) dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: - ekstrakcja, - penetracja, - pierścień-kula, - stabilność, - odkształcenie, 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujacy sposób: spełnia/nie spelnia, III. Nie dopuszcza się podwykonawstwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6) wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg formularzy stanowiących załączniki Nr 5a, 5b, 5c, 5d do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8) oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.6. 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów , ul. T. Boya Żeleńskiego19a, pok. Nr. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów , ul. T. Boya Żeleńskiego19a, pok. Nr. 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr 1 - RDW Jarosław.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 3 070 m2; -remont wyboi masą na zimno - 195 m2; -remont nawierzchni remonterem - 13 200 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 6 360 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 10 997 m2; -likwidację przełomów ciężkich -180 m2; -frezowanie nawierzchni - 1500 m2; -profilowanie masą bitumczną - 450 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 4 800 m2; -ścinanie poboczy 6 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 12 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie Nr 2 - RDW - Jasło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 2100 m2; -remont wyboi masą na zimno - 550 m2; -remont nawierzchni remonterem - 10500 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 0 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 12 509 m2; -likwidację przełomów ciężkich -350 m2; -frezowanie nawierzchni - 6000 m2; -profilowanie masą bitumczną - 0 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 9000 m2; -ścinanie poboczy 6 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 12 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3 - RDW Lubaczów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 5 025 m2; -remont wyboi masą na zimno - 600 m2; -remont nawierzchni remonterem - 22 460 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 18 500 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 9 937 m2; -likwidację przełomów ciężkich - 0 m2; -frezowanie nawierzchni - 2 850 m2; -profilowanie masą bitumczną - 720 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 1 980 m2; -ścinanie poboczy 3 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 9 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie Nr 5 - RDW Mielec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 7 600 m2; -remont wyboi masą na zimno - 0 m2; -remont nawierzchni remonterem - 9 800 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 0 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 5 052 m2; -likwidację przełomów ciężkich - 0 m2; -frezowanie nawierzchni - 0 m2; -profilowanie masą bitumczną - 0 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 900 m2; -ścinanie poboczy 3 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 7 500 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie Nr 6 - RDW Rymanów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 5 495 m2; -remont wyboi masą na zimno - 1 030 m2; -remont nawierzchni remonterem - 15 100 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 0 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 4 591 m2; -likwidację przełomów ciężkich - 370 m2; -frezowanie nawierzchni - 4 000 m2; -profilowanie masą bitumczną - 300 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 11 550 m2; -ścinanie poboczy 12 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 13 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie Nr 7 - RDW Stalowa Wola.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -remont wyboi masą na goraco - 5 700 m2; -remont wyboi masą na zimno - 450 m2; -remont nawierzchni remonterem - 9 550 m2; -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - 0 m2; -wykonanie krótkich nakładek - 17 112 m2; -likwidację przełomów ciężkich - 0 m2; -frezowanie nawierzchni - 6 500 m2; -profilowanie masą bitumczną - 0 t; -uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym - 11 400 m2; -ścinanie poboczy 6 000 m2; -pogłębienie (czyszczenie) rowów 12 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.