Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Rzeszów: Odnowę nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 869 Droga Nr 19 - Droga Nr 9 w km 0+030 - 1+600 w m. Jasionka.
Numer ogłoszenia: 150713 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowę nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 869 Droga Nr 19 - Droga Nr 9 w km 0+030 - 1+600 w m. Jasionka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakres robót określony w Rozdziale IV Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Zlecenie wykonania badań kontrolnych zarobów próbnych na podstawie zaprojektowanej receptury w niezależnym laboratorium drogowym ( nie związanym z wykonawstwem robót), łącznie z akceptacją receptur laboratoryjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9 831,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko -Kierownik budowy,całkowite doświadczenie min.3 lata; UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3 dysponują potencjałem sprzętowym - min.: -zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. -rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% -walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg -walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg -walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki -szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka ) -skrapiarka 4 posiadają doświadczenie w realizacji robót : -wykonanie min. 50 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych w ciągu ostatnich 5 lat (na załączniku Nr 5 do oferty) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 5 udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy. 6 dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: -ekstrakcja -penetracja -pierścień - kula -stabilność -odkształcenie 7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II Nie dopuszcza się podwykonawstwa. III Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób : dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2 Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami : a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5 Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6 Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7 Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiacego załączniknr 5 do oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8 Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9 Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych. 10 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, pok. Nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, pok. Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy VIII LO w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 16A
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.