Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Poznań: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473
Numer ogłoszenia: 150730 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 828 93 00, 8265392, fax (061) 852 01 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 Słupca - Dąbie na odcinku od km 56+200 do km 56+480 i od km 67+870 do km 71+610 część 2: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinkach od km 50+100 do km 51+100, od km 61+310 do km 61+600, od km 63+110 do km 66+160, od km 73+500 do km 82+150 oraz drogi wojewódzkiej nr 266 na odc. od km 64+380 do km 68+130 i od km 78+250 do km 79+440 Część 3: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinkach od km 41+800 do km 42+550, od km 48+155 do km 48+785 oraz drogi wojewódzkiej nr 263 Słupca - Dąbie na odcinku od km 102+630 do km 102+752 i drogi wojewódzkiej nr 473 Koło - Dąbie na odcinku od km 18+961 do km 21+110 Część 4: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 470 Kościelec - Kalisz na odc. od km 9+070 do km 13+500, od km 16+700 do km 19+046 i od km 28+400 do km 35+042
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1.1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 1.2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 1.3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 1.4) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy; 2. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dla części I trzy roboty związane z wykonaniem cienkiego dywanika na zimno o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto każda, - dla części II trzy roboty związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznej obejmujące swym zakresem również ułożenie mieszanki SMA o wartości minimum 4.000.000,00 PLN brutto każda, - dla części III trzy roboty związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznej obejmujące swym zakresem również ułożenie mieszanki SMA o wartości minimum 1.200.000,00 PLN brutto każda, - dla części IV trzy roboty związane z wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości minimum 2.500.000,00 PLN brutto każda., - dla części II i III łącznie - trzy roboty związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznej obejmujące swym zakresem również ułożenie mieszanki SMA o wartości minimum 4.000.000,00 PLN brutto każda. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu dla każdej części. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu 61 - 623 Poznań, ul. Wilczak 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 119 lub sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 Słupca - Dąbie na odcinku od km 56+200 do km 56+480 i od km 67+870 do km 71+610.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinkach od km 50+100 do km 51+100, od km 61+310 do km 61+600, od km 63+110 do km 66+160, od km 73+500 do km 82+150 oraz drogi wojewódzkiej nr 266 na odc. od km 64+380 do km 68+130 i od km 78+250 do km 79+440.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinkach od km 41+800 do km 42+550, od km 48+155 do km 48+785 oraz drogi wojewódzkiej nr 263 Słupca - Dąbie na odcinku od km 102+630 do km 102+752 i drogi wojewódzkiej nr 473 Koło - Dąbie na odcinku od km 18+961 do km 21+110.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 263, 266, 270, 470 i 473.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 470 Kościelec - Kalisz na odc. od km 9+070 do km 13+500, od km 16+700 do km 19+046 i od km 28+400 do km 35+042.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Małkinia Górna w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.