Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-27
Bydgoszcz: Wykonanie prac remontowo-budowlnych na terenie Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 150779 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii, ul. K.K. Baczyńskiego 17, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48523727905, fax +48523726350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcde.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlnych na terenie Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych polegających na wykonaniu faktury zewnętrznej budynku wraz z malowaniem (elewacja budynku ), prac wokół budynku, rekonstrukcji kominów wentylacyjnych, remontu pomieszczeń socjalnych w piwnicy, dostawa i montaż z obróbką 61 szt. drzwi . Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety. Ofertę można składać na dany pakiet.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - warunek ten dotyczy Pakietu nr 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100.000,00 zł. dla Pakietu nr 1 i 50.000,00 zł. dla Pakietu nr 2 w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 5.1. Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi usług/robót/dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 5.1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 5.1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5.2. Oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 3 5.3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1 5.4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 5.5. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która jest tożsama z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 4.1.3 a SIWZ. do polisy dołączyć potwierdzenie opłacenia składki 5.9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (listy referencyjne lub protokoły odbioru końcowego prac) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) - dotyczy Pakietu nr 1 5.10. Oświadczenie wykonawcy związane z art. 36 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych. ( zlecanie robót podwykonawcom ) - wypełnić Załącznik nr 5 5.11. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie otrzymanych przedmiarów 5.12. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 5.13. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcde.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 85-822 Bydgoszcz ul. K.K. Baczyńskiego 17 Sekretariat ( cena 60,00 PLN ) lub pobrać z strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Bydgoszcz ul. K.K. Baczyńskiego 17 pok. nr 129 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowo-budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych polegających na wykonaniu faktury zewnętrznej budynku wraz z malowaniem (elewacja budynku ), prac wokół budynku, rekonstrukcji kominów wentylacyjnych, remontu pomieszczeń socjalnych w piwnicy,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace remontowo-budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i montażu z obróbką 61 szt. drzwi ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wanny wielofunkcyjnej do hydroterapii i wanny do kąpieli wirowej kończyn dolnych
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Sukcesywne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.