Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: ponowną gleboznawczą klasyfikację gruntów zmeliorowanych: obręb Miasto Płońsk (51 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk, obręb Nieborzyn (10 ha), Wola (404 ha), jednostka ewidencyjna Czerwińsk nad Wisłą oraz ponowną gleboznawczą klasyfikację zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Cempkowo (247 ha), Poświętne (512 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina
Numer ogłoszenia: 150797 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, fax 023 6623816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: ponowną gleboznawczą klasyfikację gruntów zmeliorowanych: obręb Miasto Płońsk (51 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk, obręb Nieborzyn (10 ha), Wola (404 ha), jednostka ewidencyjna Czerwińsk nad Wisłą oraz ponowną gleboznawczą klasyfikację zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Cempkowo (247 ha), Poświętne (512 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość w złotych kwoty 14 000 euro, jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 74271500-4 usługi badania gleby 2. Przedmiot zamówienia stanowi ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów zmeliorowanych: obręb Miasto Płońsk (51 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk, obręb Nieborzyn (10 ha), Wola (404 ha), jednostka ewidencyjna Czerwińsk nad Wisłą oraz ponowna gleboznawcza klasyfikacja zmienionych klas gruntów i użytków rolnych: obręb Cempkowo (247 ha), Poświętne (512 ha), jednostka ewidencyjna Płońsk-Gmina
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.15.00 - Usługi badania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych zero groszy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymienione niżej warunki oraz spełnią wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą że; a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego minimum 1 usługę wykonania: gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych i gleboznawczej klasyfikacji zmienionych klas gruntów i użytków rolnych o zakresie co najmniej 600 ha. b) dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia - są to: klasyfikatorzy zatrudnieni w wojewódzkich biurach geodezji i terenów rolnych lub osoby posiadające określone kwalifikacje i praktykę w zakresie technicznego wykonywania klasyfikacji, upoważnione do wykonywania tych prac w województwie i wpisane na listę Wojewody, a projekt klasyfikacji zostanie sprawdzony przez uprawnionego inspektora d/s klasyfikacji gruntów. c) dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie pierwszym lub drugim, o których mowa w art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne d) posiadają niezbędny sprzęt tj. zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych II. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty złożonej przez Wykonawcę, przy czym nie spełnienie warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. III. Zasady składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcja: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć oświadczenie na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 3 SIWZ, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. oraz następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających posiadanie kwalifikacji (załącznik nr 4) 3. Dokumenty (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają geodezyjne uprawnienia zawodowe w zakresie pierwszym lub drugim, o których mowa w art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz są upoważnieni do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów - wpis na listę Wojewody i pełnienia funkcji inspektora do spraw klasyfikacji 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu i oprogramowania przeznaczonego do wykonania prac (załącznik nr 6) 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5) II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U nr 87 , poz. 605.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płońsku ul. Płocka 39; 09-100 Płońsk.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku ul. Płocka 39; 09-100 Płońsk, pokój nr 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.