Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Józefów: Sporządzanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 15079 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową infrastruktury technicznej i podziałem nieruchomości, sprzedażą i nabywaniem nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, sprzedażą nieruchomości zabudowanych budynkiem o charakterze mieszkalnym, sprzedażą lokali mieszkalnych i lokali użytkowych, ustaleniem renty planistycznej, wykupem działek niezabudowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych, wykupem działek zainwestowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych, nabyciem prawa własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego), wykonanie opinii o wartości nieruchomości oraz udział w rozprawach administracyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób, a w szczególności dysponuje co najmniej 1 osobą na każdą część zamówienia posiadającą uprawnienia do szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy). Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie wg kryterium spelnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument potwierdzający uprawnienia do szacowania nieruchomości (co najmniej 1 osoba na każdą część zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów. Budynek A, parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów. Budynek A, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie operatów w celu ustalenie opłat adiacenskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczania opłat adiacenckich w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej ( ok. 100 operatów) Sporządzenie operatu szacunkowego celu naliczania opłat adiacenckich w związku z podziałem nieruchomości (ok.10 operatów) Udział w rozprawie administracyjnej (ok. 90 rozpraw) Wykonanie opinii o wartości nieruchomości (ok. 10 opinii).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporzączanie operatów w celu naliczenia renty planistycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia renty planistycznej (ok.100 operatów), Wykonanie opinii o wartości nieruchomości (ok.10 opinii), Udział w rozprawie administracyjnej (ok. 50 rozpraw).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzanie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych jednym budynkiem mieszkalnym (ok. 2 operatów) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych kilkoma budynkami mieszkalnymi (0k.1 operat) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości niezabudowanych (ok. 40 operatów),Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych jednym budynkiem użytkowym (ok. 1 operat), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych kilkoma budynkami użytkowymi (ok. 1 operat), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lokalu mieszkalnego w budynku wielolokalowym (ok. 3 operaty), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu wykupu działek niezabudowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych (ok. 20 operatów), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu wykupu działek zainwestowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych (ok. 15 operatów), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu nabycia przez użytkownika prawa własności nieruchomości (ustalenia wartości prawa własności oraz wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 2 operaty), Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenia wartości prawa własności oraz wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 20 operatów), Przekształcenie prawa użyłkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenia wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 27 operatów), Aktualizacja opłat rocznych za użytkowanie wieczyste (ok. 275 operatow), Ustalenie opłaty z tytułu służebność przesyłu (ok. 5 operatów).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik 20212" wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu pn. Przegląd regionalny. Województwo podkarpackie 2024.
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.