eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówSporządzanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Józefów: Sporządzanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 15079 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową infrastruktury technicznej i podziałem nieruchomości, sprzedażą i nabywaniem nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, sprzedażą nieruchomości zabudowanych budynkiem o charakterze mieszkalnym, sprzedażą lokali mieszkalnych i lokali użytkowych, ustaleniem renty planistycznej, wykupem działek niezabudowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych, wykupem działek zainwestowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych, nabyciem prawa własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego), wykonanie opinii o wartości nieruchomości oraz udział w rozprawach administracyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób, a w szczególności dysponuje co najmniej 1 osobą na każdą część zamówienia posiadającą uprawnienia do szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy). Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie wg kryterium spelnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument potwierdzający uprawnienia do szacowania nieruchomości (co najmniej 1 osoba na każdą część zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów. Budynek A, parter..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów. Budynek A, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie operatów w celu ustalenie opłat adiacenskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczania opłat adiacenckich w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej ( ok. 100 operatów) Sporządzenie operatu szacunkowego celu naliczania opłat adiacenckich w związku z podziałem nieruchomości (ok.10 operatów) Udział w rozprawie administracyjnej (ok. 90 rozpraw) Wykonanie opinii o wartości nieruchomości (ok. 10 opinii).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporzączanie operatów w celu naliczenia renty planistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia renty planistycznej (ok.100 operatów), Wykonanie opinii o wartości nieruchomości (ok.10 opinii), Udział w rozprawie administracyjnej (ok. 50 rozpraw).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzanie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych jednym budynkiem mieszkalnym (ok. 2 operatów) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych kilkoma budynkami mieszkalnymi (0k.1 operat) Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości niezabudowanych (ok. 40 operatów),Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych jednym budynkiem użytkowym (ok. 1 operat), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lub nabycia nieruchomości zabudowanych kilkoma budynkami użytkowymi (ok. 1 operat), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu sprzedaży lokalu mieszkalnego w budynku wielolokalowym (ok. 3 operaty), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu wykupu działek niezabudowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych (ok. 20 operatów), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu wykupu działek zainwestowanych usytuowanych w liniach rozgraniczających dróg publicznych (ok. 15 operatów), Sporządzenie operatu szacunkowego w celu nabycia przez użytkownika prawa własności nieruchomości (ustalenia wartości prawa własności oraz wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 2 operaty), Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenia wartości prawa własności oraz wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 20 operatów), Przekształcenie prawa użyłkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego (ustalenia wartości prawa użytkowania wieczystego) (ok. 27 operatów), Aktualizacja opłat rocznych za użytkowanie wieczyste (ok. 275 operatow), Ustalenie opłaty z tytułu służebność przesyłu (ok. 5 operatów).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.