Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Bydgoszcz: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 150814 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa łączna ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:422.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np.: zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg terminu określony w pkt.III.4.3.1 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Składający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadkach: 1) zmiany przepisów wskazanych w umowie istotnych dla postanowień zawartych w niniejszej umowie, 2) zmiany odrębnych przepisów dotyczących usług parkowania, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 i 2 umowy możliwa jest w zakresie odpowiadającym zmianom w tych przepisach. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 dopuszcza się zmianę wysokości stawek oraz wartości umownej proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bydgoszcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów o dmc poniżej 3,5 t oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KWP i KMP w Bydgoszczy do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:134.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sępólno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów o dmc poniżej 3,5 t oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Sępólnie Kraj. do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grudziądz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KMP w Grudziądzu do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:58.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Włocławek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KMP we Włocławku oraz parkowania pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na terenie działania KPP w Lipnie i KPP w Radziejowie do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aleksandrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Aleksandrowie Kuj. do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Brodnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Brodnicy do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:23.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chełmno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Chełmnie do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Golub-Dobrzyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Golubiu-Dobrzyniu do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mogilno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Mogilnie do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nakło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Nakle do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:42.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Świecie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Świeciu do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:16. Zadanie obejmuje teren powiatu po prawej stronie rzeki Wdy wraz z miastem Świecie - południowa część powiatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Żnin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Żninie do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sępólno, Tuchola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na terenie działania KPP w Sępólnie oraz KPP w Tucholi do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy:2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA TERENIE GMINY KOSAKOWO W LATACH 2025-2027
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowych stref płatnego parkowania na terenie Miasta Helu w roku 2025
- Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.