eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOrganizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Kraków: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2011
Numer ogłoszenia: 150816 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127854 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Narciarski, ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2609970, 2609972, faks 012 2697112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację dwóch turnusów wypoczynkowych 14-dniowych (początek turnusu: kolacja w dniu przyjazdu, zakończenie turnusu: obiad w dniu wyjazdu i suchy prowiant na czas podróży powrotnej) łącznie dla 194 dzieci - zawodników uczniowskich klubów sportowych w konkurencjach: narciarstwo klasyczne i narciarstwo alpejskie w wieku 10 - 15 lat wraz z trenerami - opiekunami (łącznie 18 os.) oraz kierownikami turnusów (łącznie 2 os.) w ramach Sportowych Wakacji 2011 w okresie od 10 lipca 2011 r. do 8 sierpnia 2011 r. SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM TURNUSÓW: Nr turnusu Czas trwania zawodnicy trenerzy kierownik turnusu Ogółem I 10.07 (od kolacji) - 24.07.2011 (do obiadu) 97 9 1 107 II 25.07 (od kolacji) - 08.08.2011 (do obiadu) 97 9 1 107 Razem 194 18 2 214 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA: Całodzienne wyżywienie (4 posiłki w tym podwieczorek, tzw. suchy prowiant na czas podróży powrotnej) Zakwaterowanie w domach wypoczynkowych (pensjonatach) murowanych z pełnym węzłem sanitarnym, w pokojach max. 8 - osobowych, dla kadry trenerskiej pokoje 2- osobowe, Lokalizacja ośrodka: do 1000 metrów od morza, bezpłatny, nieograniczony dostęp do zorganizowanego kąpieliska z plażą strzeżoną, Korzystanie z obiektów sportowych: - boisko wielofunkcyjne nawierzchnia naturalna (trawa) lub syntetyczna - 2 -4 godz/ dzień - hala sportowa - 2-4 godz na dzień, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu , Korzystanie ze sprzętu sportowego: Rodzaj Ilość Czas Piłki do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, 10 piłek do p.siatkowej, 5 piłek do p.nożnej, 4 piłki do kosza, 2-4 stoły do tenisa stołowego, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu Korzystanie ze sprzętu audio - video: Rodzaj Ilość Czas TV, video, DVD, sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) 1 komplet TV, video, DVD sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) Do dyspozycji podczas całego turnusu Zapewnienie całodobowej opieki medycznej, (pielęgniarka 24 godz na dobę, lekarz na wezwanie) Zabezpieczenie opieki Ratownika WOPR na plaży strzeżonej wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownika turnusu Organizacja 1 wycieczki autokarowej do ciekawego miejsca w okolicy wraz z opieką pilota dla każdego turnusu, Organizacja 2 ognisk z pieczeniem kiełbasek Organizacja dyskotek wg. uznania kierowników turnusów INFORMACJA DOTYCZACA SPOSOBU FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA: w przypadku uczestników (194) do 25,00 zł za os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa uczestnik w przypadku trenerów (18) do 25,00 zł za os. na dzień pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa oferent, w przypadku kierowników (2) całość kosztów pokrywa oferent,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.20.00 - Usługi w zakresie domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Płochocka Grażyna Firma Handlowo - Usługowa art. spożywczo - przemysłowe, wynajem kwater, wyżywienie, sklep spożywczo - przemysłowy Muszelka, ul. Geodetów 7, 78-111 Ustronie Morskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161759,36

  • Oferta z najniższą ceną: 161759,36 / Oferta z najwyższą ceną: 161759,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.