To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-22
Olsztyn: Dostawy papieru kserograficznego, kopert, teczek i innych materiałów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i jednostek terenowych Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 15082 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183225 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy papieru kserograficznego, kopert, teczek i innych materiałów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i jednostek terenowych Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego, kopert, teczek i innych materiałów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i jednostek podległych garnizonu warmińsko-mazurskiego w ilościach i asortymencie wskazanych w załączniku nr 5a-5e do SIWZ- Formularz cenowy dla każdego zadania oddzielnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 oddzielnych zadań (części): Zadanie nr 1 - Papier kserograficzny A4, Zadanie nr 2 - Papier kserograficzny A3 i komputerowy, Zadanie nr 3 - Koperty, Zadanie nr 4 - Teczki i skoroszyty, Zadanie nr 5 - Pozostałe materiały biurowe. 3. Zamawiający w Formularzach cenowych dla zadań nr 1 - 5 określił maksymalne wielkości przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem prawa opcji. Na obecnym etapie Zamawiający zapewnia realizację zamówienia do wysokości: w zadaniu 1 - 70%, w zadaniach 2,3,4 - 50% oraz zadaniu 5 - 25% określonych w SIWZ wielkości. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku otrzymania dodatkowych środków finansowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym przez niego zakresie w terminie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji. 4. Zamawiający wymaga, aby zamawiany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zadania, z tym, że złożona oferta musi obejmować cały asortyment danego zadania (wszystkie pozycje). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 5a-5e do SIWZ dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 7. Okres gwarancyjny - gwarancja producenta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.73.30 - Dziurkacze 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.60.00 - Bloki papierowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Koperty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. j. Jolanta Prusinowska; Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56491,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40577,30
Oferta z najniższą ceną: 40577,30 / Oferta z najwyższą ceną: 60048,70
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Teczki i skoroszyty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM DRUKU Grażyna Maciuk, ul. Warszawska 49D, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35760,00
Oferta z najniższą ceną: 35760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35760,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pozostałe materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. j. Jolanta Prusinowska; Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125651,35
Oferta z najniższą ceną: 125651,35 / Oferta z najwyższą ceną: 125651,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.