eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosławice › Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pakosławice w zakresie określonym w uchwałach Rady Gminy Pakosławice Nr XVI/92/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/93/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/94/08z dnia 28 kw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Pakosławice: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pakosławice w zakresie określonym w uchwałach Rady Gminy Pakosławice Nr XVI/92/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/93/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/94/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/95/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/96/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/97/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/98/08z dnia 28 kwietnia 2008r., zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Numer ogłoszenia: 150845 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pakosławice, Pakosławice 1, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4357614, fax 077 4357614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pakosławice w zakresie określonym w uchwałach Rady Gminy Pakosławice Nr XVI/92/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/93/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/94/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/95/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/96/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/97/08z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/98/08z dnia 28 kwietnia 2008r., zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pakosławice w zakresie określonym w uchwałach Rady Gminy Pakosławice Nr XVI/92/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/93/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/94/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/95/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/96/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/97/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., Nr XVI/98/08 z dnia 28 kwietnia 2008r., jak zakreślono na załącznikach graficznych do w/w uchwał w części wsi : Biechów, Bykowice, Goszowice, Korzękwice, Pakosławice, Prusinowice, Reńska Wieś ( zgodnie z załącznikami graficznymi stanowiącymi załącznik do w/w uchwał Rady Gminy) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74251000-3 Usługi planowania przestrzennego 2. W ramach zadania należy opracować projekt planu zgodnie z: ustawą 07 marca 2003r- (Dz.U. nr 80 poz.717 z póź. zm.) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy. uchwałami Rady Gminy Pakosławice: - Nr XVI/92/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Biechów, - Nr XVI/93/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Bykowice, - Nr XVI/94/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Goszowice, - Nr XVI/95/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Korzękwice, - Nr XVI/96/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Pakosławice, - Nr XVI/97/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Prusinowice, - Nr XVI/98/08 z dnia 28 kwietnia 2008r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pakosławice dla wsi Reńska Wieś stanowiące załącznik nr 7 SIWZ 3. Zakres rzeczowy zadania: 1. Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz niezbędnych do uchwalenia zmian objętych niniejszym przetargiem. 2. Opracowanie zmiany miejscowego planu należy wykonać zgodnie z obowiązującą ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego, na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 w wersji kolorowej. W przypadku zmiany w trakcie opracowania ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub obowiązujących aktów wykonawczych, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia. 3. Przygotowanie pisemnych zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu zmiany miejscowego planu o przystąpieniu do jego sporządzenia. 4. Przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu planu. 5. Przygotowanie wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu zmiany miejscowego planu ...(aktualne na dzień przekazania projektu planu do uzgodnienia). 6. Przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystywanych na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu do uzgodnienia). 7. Przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uzgodnień wynikających z obowiązujących ustaw. 8. Przygotowanie wykazu opinii do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 9. Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń i obwieszczeń i uchwały w formie wydruku i w wersji elektronicznej w postaci pliku MS - Microsoft Word. 10. Uczestnictwo i udzielanie informacji podczas publicznej dyskusji, w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu, oraz analizy uwag złożonych do wyłożonego planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia. 11. Przygotowanie załącznika do uchwały, udział w sesji Rady Gminy w Pakosławicach dotyczącej uchwalenia planu wraz z rozstrzygnięciem uwag, oraz obsługa wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikająca z obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w dni ustalone z Urzędem Gminy Pakosławice - w razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych). 12. Prezentacja projektu planu na forum gminy oraz udział w dyskusji publicznej. 13. Dostarczenie kompletnego opracowania do uchwalenia zmiany projektu i prezentacji na Sesji zatwierdzającej. 14. Skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej celem przekazania do wojewody. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania 1 egz. projektu planu oraz 4 egz. kolorowych egzemplarzy opracowania ostatecznego + 3 egzemplarze dokumentacji formalno - prawnej. 16. Miejscowy plan należy sporządzić w formie opisowej i graficznej oraz w wersji elektronicznej. Mapy stanowiące cześć graficzną powinny być zalaminowane folią. 17. Wykonaca przygotuje komplet materiałów niezbędnych do instytucji uzgadniających (tekst + mapy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 14.07.2008r. do godz. 1500. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na r-k bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.07.2008r. godz. 1500..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: - zawarte w art. 22 ust.1 - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 5.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( do informacji należy dołączyć kopię dyplomów, odpowiednich uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych oraz kopie aktualnych zaświadczeń przynależności do właściwej Okręgowej Izby Urbanistów lub Inżynierów Budownictwa). Potwierdzenie przygotowania zawodowego każdej z tych osób. . C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 2 stosuje się odpowiednio. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wymogi określone w pkt. B w przypadku Konsorcjum wystarczy, że spełnia jeden z członków Konsorcjum. Potwierdzenie dokonania wniesienia wadium. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pakosławice Reńska Wieś 1 48-314 Pakosławice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pakosławice Reńska Wieś 1 48-314 Pakosławice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.