Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Włodawa: Remont pomieszczeń w budynku internatu oraz remont holu na I piętrze w budynku szkoły w Zespole Szkół Rolniczych w Korolówce-Osadzie.
Numer ogłoszenia: 150850 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych , Korolówka Osada, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5717220, faks 082 5717220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-korolowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku internatu oraz remont holu na I piętrze w budynku szkoły w Zespole Szkół Rolniczych w Korolówce-Osadzie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku internatu oraz remoncie holu na I piętrze w budynku szkoły w Zespole Szkół Rolniczych w Kolorówce Osadzie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I - obejmuje remont pomieszczeń w budynku internatu 1)remont łazienek na parterze, I i II piętrze 2)remont holu, korytarza i wiatrołapu 3)remont świetlicy 4)remont stołówki 5)roboty elektryczne Szczegółowy zakres robót i opis tej części zamówienia zawarty jest w kosztorysach ślepych i przedmiarach robót, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Część II - obejmuje remont holu na I piętrze w budynku szkoły 1)roboty remontowo - budowlane 2)roboty elektryczne Szczegółowy zakres robót i opis tej części zamówienia zawarty jest w kosztorysach ślepych i przedmiarach robót, stanowiących załącznik Nr 1a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy. e)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. f)wykażą się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z okumentowaniem tych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w ust.4 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)odpowiednio wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 i 2 a do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 5)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego /jeżeli dotyczy/. Termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6)Oświadczenie wykonawcy dotyczące wskazania tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7)Wykaz 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie /referencje/. 8)Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, iż wykonawca dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi z załączeniem dokumentu stwierdzającego posiadanie takich uprawnień stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 9)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-korolowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Rolniczych w Korolówce-Osadzie Nr 3 22-200 Włodawa
Pokój Nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Rolniczych w Korolówce-Osadzie Nr 3 22-200 Włodawa Pokój Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we Włodawie realizowana w ramach zad. GM Włodawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we Włodawie
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.