To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Koszalin: Termomodernizacja budynku przy ul. Partyzantów 17 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 150861 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97765 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku przy ul. Partyzantów 17 w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku przy ul. Partyzantów 17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz posiadanej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7; 45.33.11.00-7 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku i modernizacji (remoncie) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Partyzantów 17 w Koszalinie. Prace wykonywane będą w budynku użytkowanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji projektowej Zamawiającego. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Podstawowe parametry budynku - powierzchnia zabudowy 2 230 m2 - powierzchnia całkowita 3 625 m2 - kubatura 11 950 m3 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu budowy wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tych samych robót tego samego zamówienia. Zamawiający: przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - możliwość wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność zamawiający; - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ofert równoważnych. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą oraz niezbędne atesty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał Zamówienie w terminie od podpisania umowy. do dnia 29.11.2013r. wg następującego harmonogramu: a) Rozpoczęcie robót nastąpi w okresie 7 dni od daty podpisania umowy. b) Zamawiający przekaże protokolarnie wykonawcy teren budowy w terminie 3 dni od podpisania umowy c) Termin zakończenia remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i rozruch do dnia 15.10.2013r. d) Termin wykonania elewacji do dnia 15.11.2013r. e) Termin zakończenia umownego zakresu robót potwierdzony końcowym protokółem odbioru robót do dnia 29.11.2013r. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem: - wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny umownej brutto - przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego - przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ BANASIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ BANASIK
- Pośrednictwo Handlowe i Finansowe Usługi Budowlane Tomasz Banasik, ul. Odrodzenia 4/18, 75-306 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 632992,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 518084,59
Oferta z najniższą ceną: 518084,59 / Oferta z najwyższą ceną: 665049,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.