To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Suwałki: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów
Numer ogłoszenia: 150921 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121717 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych, tablic korkowych, niszczarek i tonerów: Zadanie 1 : a) dostawa art. biurowych na potrzeby projektu Północny Fundusz Poręczeniowy UDA-RPPD.01.03.00-20-004/10-00, Północny Fundusz Pożyczkowy I UDA-RPPD.01.03.00-20-003/09-00 oraz Północny Fundusz Pożyczkowy II UDA-RPPD.01.03.00-20-003/10-00: Długopis PENAC RB-85B 96 szt koperty białe samoklejące wym.114 x 162mm 2 op koperty białe samoklejące z okienkiem wym.110 x 220mm 2 op. koperty białe A4 200szt koperty brązowe samoklejące z paskiem z rozszerzanymi bokami i spodem 150g/m2 E4HKRBD (280x400x40mm) 150szt koperty białe półaktowe A5 200szt. zszywacz SAX 49 1 szt. papier ksero A4 250 ryz rozszywacz SAX 1 szt. toner Konica Minolta TN 311 5 szt. toner KX-FAT411E Panasonic 4 szt. toner Ricoh-1230D 3 szt. segregator Donau 5 cm 100 szt. segregator Donau 7 cm 100 szt. karteczki znaczniki 20 szt. taśma bezbarwna 2 szt. kieszeń Donau A4 20 op. klipy archiwizujące 2 op. teczka z gumką Donau 20 szt. skoroszyt do segregatora 100 szt. Granit marker CD/DVD 10 szt. zakreślacz (4kolory po 3szt.) 12 szt. blok notatnikowy A4 50 k. 10 szt. gumka Myszka 5 szt. płyta CD-r 100 szt. spinacz biurowy 28mm - 4 opakowania 40 szt. spinacz biurowy 50mm 40 szt. binder clips 19mm 30 szt. klipy biurowe metalowe, czarne 41mm 3 op. zszywki boxer-Q 24/6mm 50 szt. zszywki 24/8mm RAPESCO 1 szt. karteczki samoprzylepne 51x76mm Donau 50 szt. karteczki samoprzylepne 76x76mm Donau 50 szt. papier A4 kolor (4 kolory po 1 ryzie) 4 ryzy etykiety białe samoprzylepne A4 2 op. Literki samoprzylepne 20mm 3 op. zestaw czyszczący do komputera - nasączone ściereczki do monitora LCD 3 szt. b) dostawa art. biurowych na potrzeby własne Suwalsko-Mazurskiej Szkoły Biznesu i Zarządzania w Suwałkach Etykiety białe samoprzylepne (1 etykieta/arkusz) 210 x 297 mm - 1 op.(100 szt.) Papier ksero biały A4 gramatura 80 - 25 ryz. skoroszyt z europerformacją, A4, przednia okładka przeźroczysta, tylnia mat. - 90 szt. Teczka z gumką (okładka kolor) - 20 szt. Karton wizytówkowy A4, ecru (opakowanie 20 szt.) - 2 op. Segregator A4, mechanizm 2-rigi z mechanizmem dźwigniowym, szerokosć grzbietu - 5 cm - 5 szt. Koszulki krystaliczne A4 (opakowanie 100 szt.) - 4 op. płytki cd-r 700 MB (opakowanie szpula 20 szt.) - 2 op. koszulki papierowe na płyty cd-r - 40 szt. c) dostawa art. biurowych na potrzeby projektu Aktywny 50-latek. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. pojemnik A4 - wymiary: 275x82x380mm - 3 szt. Segregator A4, mechanizm 2-rigi z mechanizmem dźwigniowym, szerokosć grzbietu - 5 cm - 5 szt. Papier ksero biały A4 gramatura 80 - 5 ryz. Zadanie 2: dostawa 3 szt. tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z następującymi wymaganiami: Wnętrze z powierzchnią wyłożone korkiem Mocowanie notatek za pomocą pinezek I Do użytku wewnętrznego Zamykana na kluczyk Owalna, wąska rama wykonana z anodowego aluminium Trwała witryna mocnego tworzywa akrylowego zapewniająca doskonałą przejrzystość W komplecie 2 klucze oraz zestaw mocujący do ściany Głębokość wewnętrzna: 18 mm Wymiary 1150X981 Mieści 15 dokumentów w formacie A4 Pakowana jednostkowo w karton ochronny Zadanie 3 : dostawa 2 szt. niszczarek na potrzeby projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z następującymi wymaganiami: Przybiurkowa niszczarka dokumentów rodzaj cięcia: paski; szerokość cięcia: węższe niż 3,9 mm; wydajność cięcia , ilość kartek ciętych jednorazowo: min. 15 szt. przy gramaturze papieru 70g/m2; Noże tnące wykonane z jednego kawałka stali, hartowane powierzchniowo pojemność kosza: min 25l; zdolność niszczenia: papieru, kart kredytowych; tryb gotowości (stand-by) bez poboru energii, włącznik trybu gotowości zintegrowany z funkcją cofania; automatyczny start/stop; wyjmowany kosz na ścinki przeźrocze do podglądu zapełnienia kosza zabezpieczenie przed przegrzaniem Zasilanie: 230V 50Hz Zadanie 4: dostawa tonerów w ramach projektu Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK) Część a) Faktura nr 1 - LPK KSU Białystok 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5638 - 1 sztuka - Typ : Toner 2 Pack XEROX 006R01046 2szt.x30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox Cześć b) Faktura nr 2 LPK KSU Łomża 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, Producent Xerox Cześć c) Faktura nr 3 LPK KSU Suwałki 1.Toner do kserokopiarki WorkCentre 5230 - 2 sztuki - Typ: Toner XEROX 5230, 106R01305 ,30000 kopii, Producent Xerox 2.Toner do drukarki HP LaserJet M2727 NFS MPF - 1 szt. - Typ: Toner Xerox 53 X Q 7553X, , Producent Xerox.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.51.11 - 30.12.51.11 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Północny Fundusz Poręczeniowy UDA-RPPD.01.03.00-20-004/10-00, Północny Fundusz Pożyczkowy I UDA-RPPD.01.03.00-20-003/09-00 oraz Północny Fundusz Pożyczkowy II UDA-RPPD.01.03.00-20-003/10-00, Aktywny 50-latek, regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa art. biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
jakie przetargi wygrała firma
"SZULC TRADING" MAŁGORZATA SZULC
- Małgorzata Szulc - Szulc Trading, Konopnickiej 8, 16-400 suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6553,24
Oferta z najniższą ceną: 6553,24 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa 3 szt. tablic korkowych na potrzeby projektu regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "MARTEX" MARTA AGNIESZKA TROCHIMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "MARTEX" MARTA AGNIESZKA TROCHIMCZYK
- PPHU Martex Marta A. Trochimczyk, ul. Suwalska 11B, 11-300 ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1977,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1269,36
Oferta z najniższą ceną: 1269,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3092,22
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa 2 szt. niszczarek na potrzeby projektu Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatek Sp.J,, ul. Hetmańska 10, 15-727 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1389,53
Oferta z najniższą ceną: 1389,53 / Oferta z najwyższą ceną: 4674,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa tonerów w ramach projektu Wsparcie systemu kompleksowych usług informacyjnych dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez finansowanie sieci Punktów Konsultacyjnych (PK)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- Grafix K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp. j.,, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3690,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3146,34
Oferta z najniższą ceną: 3146,34 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.