Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Krynica: Dostawa wraz z dostarczaniem opakowań kartonowych do pakowania wód leczniczych w workach 5 litrowych typu Bag in Box .
Numer ogłoszenia: 150946 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczaniem opakowań kartonowych do pakowania wód leczniczych w workach 5 litrowych typu Bag in Box ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem opakowań kartonowych do pakowania wód leczniczych w workach 5 litrowych typu Bag in Box dla Zakładu Produkcji Wód Spółka Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w tym postępowaniu w celu udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r.Nr19, poz.177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 P.z.p.: 2. Szczegółowy warunek: w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; realizował min. 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto ( każda z dostaw ) - co najmniej 350 000,00 zł. (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) 3. Wymienione w pkt. 1 i w pkt .2 warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży odpowiednie oświadczenia i dokumenty - wymienione w punkcie III niniejszego ogłoszenia - potwierdzające odpowiednio ich spełnienie. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. III Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku) 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. Zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert] 7. Wykaz wykonanych lub dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto( każda z dostaw )- co najmniej 350 000,00 zł. (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) - min. 3 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 3 dokumenty; - np.: listy referencyjne 8. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A.
33-380 Krynica Zdrój, ul. Nowotarskiego 9/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. 33-380 Krynica Zdrój, ul. Nowotarskiego 9/4 sekretariat pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.