eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewodostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, opakowań do sterylizacji parowej oraz błon ogólnodiagnostycznych i odczynników RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Grajewo: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, opakowań do sterylizacji parowej oraz błon ogólnodiagnostycznych i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 150982 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 34/117, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723271 wew. 330, fax 086 2722041.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, opakowań do sterylizacji parowej oraz błon ogólnodiagnostycznych i odczynników RTG.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego, opakowań do sterylizacji parowej oraz błon ogólnodiagnostycznych i odczynników RTG

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 21.21.12.20 - Torebki papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.71.00 - Torby do pakowania towarów Oryginalny kod CPV: 24.64.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają aktualne, wymagane prawem uprawnienia do wykonywania dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz; 6) złożą dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) dołączą do złożonej oferty próbki do oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, w po jednej sztuce z pakietu nr 1 w następujących pozycjach: 1,2,3,4,8,9,10,11,12,13,14,15,17,18,21 dowolny rozm.,24 dowolny rozm, 26 dowolny rozm., 32 dowolny rozm., 34 dowolny rozm., 35 dowolny rozm., 85 dowolny rozm., 86,96,107 rozm. 20G dł. 33, 108,109,110 Próbki należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, odpowiednio opisane tak by była możliwa ich identyfikacja. Nie złożenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. 8) posiadają możliwość dostawy towaru do siedziby Zamawiającego odpowiednimi środkami, zgodnie z § 6 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z dnia 9 września 2002r.)
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularze z wykorzystaniem wzorów - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 - akceptacja warunków umowy, załącznik nr 4 oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenie o posiadaniu Deklaracji zgodności CE, certyfikatu lub wpisu/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zależności od klasy wyrobu medycznego. - wykaz posiadanych środków transportu, min 5, posiadających możliwość ogrzewania i chłodzenia przewożonego towaru

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-203 Grajewo Zaopatrzenie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Ogólny w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-203 Grajewo pokój 110 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.