Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Łapy: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 150993 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, faks 085 814 24 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych z podziałem na 11 części. Część 1 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 2 pozycje; Część 2 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 1 pozycja; Część 3 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 3 pozycje; Część 4 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 2 pozycje; Część 5 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 1 pozycja; Część 6 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 1 pozycja; Część 7 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 3 pozycje; Część 8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 2 pozycje; Część 9 Środki i dezynfekcyjne - 1 pozycja;Część 10 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 3 pozycje;Część 11 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3 pozycje.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy, dotyczącym posiadania posiadania wiedzy i doświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy, dotyczące dysponowania z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków z art.22 ust 1 ustawy, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zalecane jest, aby ofertę sporządzić zgodnie z formularzem OFERTA, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 4 ; 1) do formularza Oferta należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty / oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do pkt. VI specyfikacji; 2) W celu potwierdzenia, że oferty zostały złożone przez podmiot uprawniony, Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) pełnomocnictwa b) lub dokumentów potwierdzających upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty - wpis do rejestru przedsiębiorców (KRS) lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowody dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na rynku krajowym : Zamawiający dopuszcza do oceny wyłącznie preparaty , których skuteczność działania została potwierdzona przez badania zgodne z normą zbiorczą PN-EN 14885 na rynek medyczny, bądź metodologią zaakceptowaną przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Do oferty należy dołączyć ulotki informacyjne. Środki dezynfekcyjne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski tj. aktualny dokument dopuszczający do obrotu świadectwo , certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną , deklaracja zgodności CE ; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - w przypadku produktów leczniczych pozwolenie na obrót produktem leczniczym; - w przypadku produktów biobójczych : pozwolenie na obrót produktami biobójczymi: - karty charakterystyki oferowanego przedmiotu zamówienia ; - oraz wszelkie posiadane certyfikaty i atesty na zaoferowany asortyment.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następującej zmiany postanowień zawartej umowy, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego: Możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy przez Zamawiającego z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23 (budynek administracji) pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23 (budynek administracji) pokój nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w 2025 r.
- Integracja TOPSOR z HIS
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) do poprawy cyberbezpieczeństwa w sieci IT w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.